Un martisor da culoare

   Martisorul este un simbol al puritatii si dragostei.

Noi suntem un popor care se poate mandri cu o astfel de traditie si ar fi bine sa avem grija ca copilasii nostri s-o cunoasca, sa poarte martisorul cu mandrie, iar mai apoi sa transmita copiilor sai aceast simbol frumos al primaverii.

   Ador martisoarele, sunt asa de gingase si frumoase. Am deja o colectie de suflet. O buna parte sunt de la sotul meu care le alege pentru noi cu o delicatete deosebita (am chiar si handmade facut de el asa ca imi sunt mai mult decat martisoare, le consider declaratii de dragoste), pe acestea sigur le voi pastra pana peste ani, tot in criteriul amintiri sunt cele de la sora mea si cateva de la studenti deosebiti.

  Orice martisor vine cu un mesaj deci, dupa mine, el trebuie sa fie handmade, sa simti  pana in adincul sufletului puterea curateniei acelor fire impletite alb si rosu.

   In anii precedenti obisnuiam sa folosim usa frigiderului ca panou cu martisoare de suflet, pentru a crea o atmosfera specifica de martie si o adiere de amintiri in culori.

SL370328

   Anul acesta mi-a venit o idee.

Pentru a bucura inima si ochiul cu prospetimea lemnului, sotul a facut inca din vara un panou cu o paleta de culori, la care mai tirziu s-au adaugat cuierase si iata asa martisoarele au ajuns sa ne ureze bun venit chiar de la intrarea in casa.

IMG_20160317_115231

     Imi place sa darui martisoare, sa port martisoare si sa le confectionez. Anul acesta fiind cu Lia mai mult in regiunea casei n-am gasit în vanzare nici un martisor pe care sa-l simt ca e pentru sotul meu, asa mi-a venit ideea sa-i facem unul. Astfel am placerea sa va prezint primul nostru martisor creat special pentru tati.

IMG_20160313_200026

    Initial am dorit sa participe si fetita noastra cu un desen din ampremtele ei apoi am renuntat la idee (eram presata de timp) deci de data asta Lia mi-a fost de mare ajutor ca a dormit bine la somnul de la masa de altfel mi-o închipui cum era sa faca trebusoarā prin tuburile de vopsea si pietricele dar sa vedeti ce bucuroasa a fost cind i-am aratat ce am facut cat ea a dormit si cand tati a venit seara de la servici ea cu nerabdare i-a arat ce avem noi nou-e asa dulce!

   Acest proiect de suflet nu necesitā multe cheltuieli doar putina imaginatie 🙂     eu am avut nevoie de:

-pietricele slefuite (eu le am de la mare ) cate doriti la numar, în cazul compozitiei mele întimplator sunt 12 (nu am intentionat dar au concis cu nr lunilor din an deci se poate de facut un discurs frumos mai ales ca pe fiecare piatra poti desena orice doresti, eu am ales tema familei si primaverii.)

-carton

-vopsea acrilica sau de care aveti

-pensule

-Pistol cu clei fierbinte

– un fir de verdeata (eu am folosit dintr-o echibana)

– un martisor

    Multa dragoste va dorim si sper ca v-am convins sa purtam martisoare,sa daruim martisoare celor dragi si sa crestem emotii frumoase in inimioarele copilasilor nostri.

Cu mult drag Angela,mamica Liei!

One thought on “Un martisor da culoare

Leave a Reply

