Provocarea lacatelelor

Jocul iti deschide o cale larga spre Cunostinte.

Cred ca deja ati inteles ca sint o mare adepta a invatarii prin joc, pina acum am mers mina in mina cu el in tehnica mea de predare a limbii engleze, mereu a dat roade atit la copii cit si la adulti.

Acum, in rolul suprem al vietii –  mama,  mai mult ca niciodata folosesc jocul ca o metoda de comunicare cu fiica mea.

Am norocul ca Lia este un copil extrem de curios si dornic sa descopere, sa invete si sa comunice- asta e o motivare in plus sa o surprind mereu cu un joc nou de cunoastere.

La moment e tare pasionata de animale, culori, cifre, litere… iar provocarea mea e sa o ajut sa descopere lumea frumos.

Am gasit un joc cu lacatele pentru a invata literele. Mi-am propus sa -l diversific si sa-l simplific incercindu-l cu desene animale, culori, forme, cifre si chiar litere (cele pe care le stie doar).

Deci aduna-ti materialele, avem nevoi de:

-citeva lacati (de ce nu si de dimensiuni diferite)

-abtibilduri sau desene (cit mai simple pentru recunoastere)

-hirtie colorata (pentru variatia cu culori)

-un marker

letter-sound-activity-supplies-

Adaugam abtibildurile lacatelor si cheilor si putem incepe jocul potrivind cheita cu lacatica potrivita conform desenelor.

letter-soun-lock-and-key-literacy-activity-

Pentru copii mai mari putem complica propunindu-le sa gaseasca litera cu care incepe numele animalului sau prin execitii de matematica (pe lacata ex pe cheie rezultatul) si variatiile pot continua cum va dicteaza imaginatia si scopul.

Activitate dezvolta:

-motorica fina

-coordonarea ochi-mina

-indeminarea (dozarea puterii miinii)

-gindirea logica

Pentru inceput va fi nevoie sa iti ghidezi copilul apoi el va explora singur.

Abia astept sa fac jocul cu Lia, voi reveni cu poze personale de la joc si cu emotiile ei.

Pofta dulce la joc!

Nu uitati sa dati Like si Share articolului 🙂 , pentru a va bucura prietenii si desigur 😉 Like\Share paginii de Facebook (daca inca nu ati facut-o deja) pentru a fi la curent cu noi activitati captivante.

Pe curind, va astept cu drag ,cititorii mei fideli !

 

Cu drag Angela, mamica Liei !

 

 

 

 

*Pozele sint preluate de la  Sursa care m-a inspirat

 

 

 

 

Leave a Reply

