Curcubeul într-o salata de varā. Cāpsunile si ciresele sunt vedete în mai-iunie.

A început mult asteptata paradā a fructelor !

Lia pentru prima datā în viatā gustā si manânca pe sāturate din fiecare fruct nou.

Desi, ea preferā sa le manânce întregi , în fiecare zi încerc sā o surprind cu ceva nou.

Uite cā recent am improvizat o salatā curcubeu – un mix usor de cāpsuni, cirese si mār combinat cu un dressing din iaurt de casā.

 Am optat pentru varianta fāra zahār, evit sā îl adaug în meniul Liei.

 

Photoeditor1464339682251

 

Curcubeul salatei poate fi creat din combinatii nemārginite de fructe sau legume.

Am ales s-o pregatim îmreunā pentru a adāuga o razā de emotie procesului prin dulceata echipei mamā-fiicā: am spālat fructele apoi le-am tāiat în bucātele si am adāugat iaurtul de casā.

Lia a fost tare dornica sā se implice în pregātire, pentru data viitoare am obligatia sā îi cumpār un cutit din plastic sau din lemn cāci era sā stricām plācerea momentului cu o ceartā de la cutit.

 

Photoeditor1464339903865

 

Rezultatul a fost gustos-un mix de gusturi, vitamine si culoare.

Ei, sā nu credeti cā a mâncat-o doar cu furculita 😉 repejor au venit mânutele în ajutor, cā doar e nevoie si de dezvoltat motricitatea finā, nu se pierde nici o ocazie 🙂 .

 

Poftā mare!

 

Pentru a fi la curent cu toate noutātile Copilāriei māmicilor nu ezitati sā dati Like paginii de Facebook .

 

Cu mult drag, Angela.

 

 

Leave a Reply

