Copilāresc cu fetita mea

Anul trecut am savurat primul 1 iunie fiind māmicā, Lia avea doar 4 luni si jumātate, totusi am retrait gustul copilarie prin ochii ei. A fost sārbātoare mea de data asta, trāita prin bucuria de a fi Mamā.

Ne-am început sārbātoarea în ultimile zile de mai pentru a fi în trei, 1 iunie fiind zi de lucru.

Prima vizitā la Zoo.

DSC01172 - Copie

Da, ne-am dus fetita sā vadā animalele sau mai bine zis s-o vadā animalele  🙂 , a profitat de plimbare si a dormit în mare parte. Noi ne-am bucurat de fiecare animālut în locul ei, iar cînd s-a trezit a privit curioasa cāpritele.

Primul 1 iunie în douā

Ne-am început sārbāoarea ca în fiecare zi cu o plimbare lungā, portia Liei de somn la aer curat, iar cînd s-a trezit am avut norocul sā îl întîlnim pe Mikey Mouse cînd împartea baloane si cadouri (creioane colorate si o carte de colorat) si desigur am facut prima pozā cu Mikey. Eu mā asteaptam ca ea sa fie interesatā de Mikey , balonul i-a captat toatā atentia, chiar am fost surprinsā sā vād atîta bucurie de la un balon.

Am avut parte nu doar de bucurie, dar si de lacrimi caci balonul s-a spart pîna am ajuns acasā. Ba chiar si de panicā din partea mea, îmi  faceam griji cā a speriat-o pocnitura puternicā sau dacā nu cumva i-a facut rāu auzului.

Acum rîd, dar în acel moment cînd îi verificam reactia la vocea mea sā înteleg dacā aude, nu prea îmi era a zîmbete 🙂 .

Plimbarea în trei

L-am asteptat cu nerābdare pe tati sā îi transmit toate emotiile zilei si sā ne bucurām de o plimbare cu toatā familia.

Ei clar cā mi-am chitit fetita cu cea mai frumoasa rochitā si bentitā si am sorbit-o din priviri cît a fost plimbarea de lungā.

Sārbātoare prelungitā cu verisoarele

Ne-am continuat sārbatoarea si la weekend cînd au venit surioara mea si gemānutele noastre, Adelia si Valeria, pentru mine cînd sîntem toate împreunā este bucuria deplinā.

Cît fetele au fost la Zoo am profitat de o plimbare în gradina botanicā, de joacā plinā de rîs molipsitor si desigur am fācut muuulte poze.

 

O zi plinā de emotii pozitive! Lia a pipāit fiecare floare si fir de iarbā, iar fetele au alergat pe toate potecile.

 

Am avut chiar sansa sā vedem veverite, mare bucurie pentru toti.

 

1 iunie e doar un motiv în plus sā oferim copiilor zile de neuitat, în fiecare zi avem sansa sā fim fericiti dāruind bucurie, coborînd în mintea lor.

Copiii sînt fericirea, iar copilaria lor e sansa noastrā sā retrāim bucuria vietii prin ochii lor.

 

 

Cu drag, Angela,māmica Liei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One thought on “Copilāresc cu fetita mea

Leave a Reply

