A mea Lie în ie.

Azi este ziua iei și chiar nu pot sā nu o pomenesc, chiar dacā scurt.

Ador iile, visez demult la o ie atât pentru mine cât și pentru Lia,nu avem încā câte una, dar neapārat ne facem cu ii.

Lia a purtat prima ie de Craciun, i-a împrumutat-o nana Alina de la una dintre verisoare, ele au deja și sunt ca niste micuțe cosânzene din povesti în ele.

IMG_20160624_011755

Și fiindcă mi-am dorit atât de mult s-o vad pe sânzâiana mea  Lia în ie, surioara mea m-a ajutat, stiți voi cā surorile practicā schimbul de preferate când e posibil :), e frumos sā ai o sorā.

Photoeditor1466753823921

IMG_20160624_103537IMG_20160624_103517Photoeditor1466754054399IMG_20160624_103429

Tārāncuța mea m-a vrājit!

Azi în fața catedralei au fost invitate toate sânzâienele cu ii, am privit live-ul Natei Albot și m-am simțit acolo, dar mai ales am aflat lucruri noi despre ii de la Oxana Banariuc, o creatoare de ii ascult-o aici.

Mai poți aflā despre alți creatori de ii aici.

Cei care au avut mai mult curaj ca mine sā înfrunte cāldura au avut șansa azi la sezātoare sā se simtā în povesti.

 

Cu drag, Angela.

 

Leave a Reply

