Cum sā nu îti placā brânza ?

Acum câteva sāptāmâni am gāsit o pozā pe care am luat-o ca o provocare, sā încerc sā fac și eu o frumusețe de mașinuțā Liei.

IMG_20160624_091425

Inițial mā gândeam sā schimb cârnāciorii cu morcov apoi am realizat cā practic e doar de frumusețe, căci foarte puțin cașcaval mānâncā un copil, Lia nu îl mānâncā.

Am hotārât sā fac o mașinuțā din brânzā, cu detalii din măsline și mazāre și  “lacuri” cu Iaurt de casā, astfel obțineam un mic dejun 100 % din produse pe care Lia le adorā.

Iatā ce am reusit sā fac 🙂 .

IMG_20160617_155114IMG_20160617_155215

A început cu iaurtul care e numārul 1 între favorite 🙂

DSC05129

A trecut la terci, dar de mașinuțā nu se atingea 🙂 își asculta povestea la pachet cu decorul.

DSC05135

Parte dreaptā o lingurā terci una iaurt, mașinuța o pāstreazā încā de decor 😉

DSC05137

Abia când a prins bine gustul terciului cu iaurt a îndrāznit sā înceapā mașinuța, cu detaliile desigur 🙂

DSC05140

A mâncat tot din farfurii de data asta 🙂 și fetițele iubesc  mașinuțele 😉

Încā o promisiune respectatā, am o listā imaginarā pe care am început-o când eram însārcinatā – Activitāți cu fetița mea- încet încet vreau sā realizez toate ideile mele 🙂 .

Te-am molipsit cu provocarea? Încerci?

P.S. Ai nevoie doat de 5 minute pentru decor 😉

Era sā uit ceaiul din imagine e din fenicul, preferatul nostru, super bun și benefic.

Și încā ceva, brânza e tot de casā, revin cu rețeta ;), chiar și în oraș poți sā faci brânzā acasā.

 

Cu drag, Angela, māmica Liei.

 

 

 

 

*Pozele pot fi preluate doar cu acordul autorului blogului.

 

 

3 thoughts on “Cum sā nu îti placā brânza ?

  1. La mine e in greva cu cascavalul si smantana si branzica nu i-a placut nici pana acum.. mai astept sa treaca valul de caldura. Pana atunci la putere sunt fructele si legumele

    Like

Leave a Reply

