Brânzā de vaci fācutā acasā.

Brânza e unul din produsele obligatorii în meniul copiilor pentru a suplimenta calciul, atât de necesar pentru oase cât si pentru danturā.

În jurul vârstei de 7 luni întroducem brânzica de vaci, un preparat foarte îndrāgit de cei mici și care va constitui baza multor feluri de mâncare de acum încolo. 

Eu foarte greu am reușit sā o conving pe fetita noastrā sā manânce brânzā.

Întâi am încercat sā îi propun brânzā de la bunici cu sau fārā bananā, apoi din comerț, dar mereu mā refuza, a acceptat o perioadā scurtā doar brãnzica cu banane sau piersici de la gerber, am luat-o ca o soluție de moment, totuși am continuat sā încerc sā o deprind cu brânza clasicā.

Iarāși m-a salvat batrânul Google, dupā ce am gāsit aceastā rețetā brânza a devenit favoritā, acum deja mānâncā orice fel de brânzā.

Într-o postare mai veche deja am împārtit cu voi reteta pentru Iaurt de casā și fiindcā v-am spus acolo cā fetita mea îl adorā cu brânzā, nu pot sā nu vin și cu rețeta pentru brânzā de vaci preparatā acasā.

Nu este greu de obtinut, nici investita materialā nu este mare, iar satisfactia lucrului fācut cu mâna ta este incomparabilā cu cea mai proaspātā brânzica de vaci pe care ai putea-o cumpāra din orice magazin.

Multe proteine, calciu, fārā conservanti sau alte substante chimice!

Brânzica de vaci cu iaurt sau chefir

Ingrediente: 1l lapte de vacā 3,5% grasime, 500 ml chefir proaspāt (sau sana, lapte batut, iaurt în combinatie cu smântâna .

Procesul e foarte simplu:

Pun laptele la fiert, iar când dā primul clocot, adaug porția de chefir\iaurt și îl las puțin pânā se ridicā cușmā

IMG_20160612_153757

Când observ cā se separā amestec bine cu o lingurițā

IMG_20160612_153846

De îndatā ce se observā fulgi torn conținutul într-o sitā maruntā și o las sā se scurgā, iar dacā nu am timp sā aștept o amestec ușor.

 

Obțin o brânzā cremoasā, finā și gustoasā pe care o servesc cu iaurt, terciuri, cartofi…

Vezi  Aici cum ne putem motiva copilașii sā manânce brânza.

Spor la încercāri!

Poftā mare!

Cu drag, Angela.

Leave a Reply

