Citeste fericirea în ochii copilului tāu și a copilului de alaturi!

Traditiile ne fac mai bogati spiritual, ne umplu cu amintiri, numai bune de rascolit peste ani și ne ajutā sā avem sentimentul de « Acasa » oricât de departe am fi.

Decembrie pentru mine e luna cu cele mai multe amintiri frumoase, a avut grijā Dumnezeu ca o bunā parte din cei care îmi umplu inima cu dragoste sā se nasca în aceastā perioadā sau îsi anunțau venirea pe lume în perioada magicā a sārbātorilor, cum a fost în cazul nepotelelor mele. E luna în care acum doi ani,(:) deja doi ani ) îmi asteptam pe ultima sutā de metri fetita culegând amintiri valoroase din dulcea asteptare. 

Mos Nicolae vine la noi de vreo câtiva ani doar, sotul a fost cel care primul mi-a umplut ghetutele cu surprize si nuieluse, în copilarie îl asteptam doar pe Mos Craciun (Gerila obisnuiam sā-l numim atunci🙂 ).
De când a venit Lia în viata noastrā fiecare sārbātoare a cāpātat alt gust și trāim cu ea emotia și magia fiecārei sclipiri din ochii ei.

E asa frumos sa te poti bucura ca un copil de orice ai nou in viatā.
Anul acesta ea a cāutat prima datā constient în cizmulite si mosu a avut grijā sā le umple dupā cum e traditia, ba chiar fārā nuielusā cā tare cuminte e fetita, uneori🙂 .

image-0-02-05-b8699d8434d5c7ad01f664244b1a1df4deab5ddaccbe32ac74decb4db21f2859-v
 

Sunt pline cu fructe, unele deosebite cāci sunt de la mosu si au fost intâmpinate cu un woauu🙂 solemn.

Decembrie e luna emotiilor când oamenii devin mai atenti, mai blânzi, mai dornici de a bucura.
Am sa vā povestesc cum am simtit cu fiori cā un simplu gest neasteptat aduce un buchet de emotii în care uimirea se împleteste perfect cu bucuria și te acufundā profund în gânduri.
Duminica seara ne îndreptam spre masinā într-o parcare când Lia a observat de departe o masinā cu Hello Kitty pe geamurile laterale, stiti voi acele chestiute care se pun pe geam pentru a proteja copilul de soare.

Deci,de îndatā ce a zārit masina a inflorit ca un artificiu de emotii, asa face mereu și pasul doi e cā mergem sā o salutām de aprope pe Hello Kitty, doar cā de data asta odata cu noi s-a apropiat de masinā stāpâna acesteia, o māmicā cu o fetitā de vârsta Liei,asa cā am simtit nevoia sā  explic de ce ne-am apropiat, doamna a râs copilāreste și fārā sā stea mult pe gânduri a zis ca ii dā ei una dacā dorim, la care eu logic am zis rusinatā: – nuuuu ea doar a dorit sā o salute pe Kitty , ea între timp deja o scosese sā i-o dea zicând cā o dā cu  plācere cāci foloseste doar una. Eu stingheritā numai stiam ce sā zic,sā fac…s-o refuz nu e politicos, s-o iau mā simțeam incomod 🙂 Lia între timp deja o luase fericitā asa cā i-am multumit de gest, eram blocatā de surprindere, de situatie….
Un gest simplu care m-a pus pe gânduri , m-a trezit, mi-a amintit de neprevāzut și mi-a sādit dorinta de a trasmite emotia mai departe.

Fetita mea umblā și azi cu protectia asta de soare dupa ea prin casa, clar nu a vrut s-o lase in masina ne tot repetā fericitā ca e cadou de la tanti.

Copiii vād bucurie în orice și oriunde.Avem asa multe de învātat din inocenata lor.

Acum in preajma sarbatorilor avem sansa sā dāruim, sā fim mai buni, mai atenti, mai oameni și mai copii, avem atâtea sanse sā o facem, cu o simplā  privire atentā și sigur gāsim pe cine sā fericim cu un gest dragut.
Mi-am amintit de proiectul Cadoul din cutia de pantofi, la care am participat și anul trecut, e ocazia perfectā sā fericim pe cineva.

15253478_1882207805346578_1204249878745566957_n

In plus e perioada cadourilor cu aceastā ocazie foarte multe companii au lansate proiecte de caritate.

De foarte mult timp sunt mare fan produse și idei IKEA, abia toamna asta am avut fericita ocazie sa le ” pipai” produsele asa cā fiind cu emotii proaspete de la ei am ales sa va vorbesc si vouā despre proiectul lor de sarbatori.
Campania IKEA “NE JUCAM pentru dreptul la joaca” ne aminteste cā “la nivel mondial exista multi copii care au nevoie de un loc sigur unde sa se joace.Pentru fiecare carte de povesti sau jucarie cumparata in perioada 20 noiembrie-24 decembrie,Ikea Foundation va dona 1 euro pentru a sustine dreptul copiilor la joaca si dezvoltare.”

“PRIN JOACA FACEM PRIMII PASI IN VIATA. CRESTEM, SUNTEM MAI CREATIVI, MAI PUTERNICI SI MAI ACTIVI. INVATAM SA LUCRAM IMPREUNA SI SA NE PESE DE CEILALTI. FARA JOACA NU AR FI CURIOZITATE. LUMEA AR INCETA SA SE DEZVOLTE. DE ACEEA, CREDEM CA JOACA NU ESTE DOAR PENTRU COPII, ESTE SI PENTRU NOI, CEI MARI. CAND VORBIM DESPRE EA, NU NE OPRIM LA JUCARII SI JOCURI, CI NE IMAGINAM O STARE DE A FI. GASIM JOACA IN TOT CE FACEM, MAI ALES IN ACTIVITATILE DE ZI CU ZI CARE SUNT ATAT DE IMPORTANTE PENTRU VIETILE NOASTRE DE ACASA.” – IKEA

Din lista voastra cu cadouri poate gāsiți ceva pe plac în colecția limitatā de plusuri SAGOSKATT de la IKEA . Este una specialā si plinā de dragoste, aceste jucarii fiind create dupā desenele unor mici artisti din lumea intreaga.

Puteti vedea aici desenele dupā care au fost realizate jucāriile, vârsta copiilor și tara în care locuiesc. Iar  aici va las  filmul campaniei.

Fr

IKEA:”Beaucoup d’enfants à travers le monde n’ont pas la chance de pouvoir jouer en toute sécurité. Pour tout livre, jouet ou table et chaise enfant acheté du 18 novembre au 24 décembre, IKEA Foundation reversera 1€ en faveur du droit des enfants à jouer et à se développer.”

a_a_vous_de_jouer_reduit
Source photo Ikea

Odata cu amenajarea locului de joacā al Liei am avut nevoie de o māsutā și un scāunel pentru activitāti frumoase, deci am profitat de ocazie pentru a contribui la campanie și desigur am fost  incântate să incercām jucariile IKEA, pentru început am cumparat un joc de imitare adulti, set pentru patiserie (un fācālet și forme pentru modelat, daca le doriti și voi le puteti gasi aici sau aici,

Lista noastrā de Craciun cuprinde înca câteva jucārii IKEA, dar despre ele va voi spune curând într-o alta postare.

Dupā toate spuse mai sus mi-am amintit de un episod din desenul animat Printesa Sofia Intâi, pe care îl privim cu Lia și adesea luām și noi  lectii din desene. Într-un fragment Sofia zice vrajitorului rau :Stiu cā esti bun dar eu îti propun sa fii mai bun…🙂

Bine, eu nu ne compar cu vrājitorul rāu 😉 .

Vreau sā fim mai buni cāci fiecare zi ne oferā sansa sā oferim ce avem noi mai bun din noi!

Felicitari pentru toti Nicolae si Nicoleta sā fiti fericiti si împliniti!

Dupa o pauza lunga de scris mā bucur cā de Mos Nicolae am reusit sa revin pe blog pentru a vā transmite din emotiile mele.

Mi-am propus sā fiu din nou cât mai prezentā pe blog deci nu ezitati sā vizitati si pagina de Facebook  a blogului pentru noutati și articole noi.

Vā multumesc cā m-ati asteptat și vizitat în lipsa mea ba chiar m-ati incurajat cu mesaje sā revin curând, sā scriu cāci vā place cum pun ideile în pagina. Asta m-a motivat și mai mult sā înlatur cât mai repede motive tehnice care mā împiedicau sā fiu pe blog cu voi.

Un mare multumesc pentru fidelitatea voastrā.

Cu drag, Angela, mamica Liei

Leave a Reply

