Terci de ovas cu branza si morcov cu poveste la pachet.

Decembrie ne inspira la mic dejunuri rupte din poveste.

Nu pentru ca nu as avea ce face sau cum imi manifesta imaginatia altfel doar ca de o perioada fetita mea a inceput sa nu mai prieteneasca cu terciurile, deci inca un imbold pentru mine sa vin cu idei creative pentru a o convinge sa manance tot din farfurie.
Un simplu terci de ovas,mascat caci asa il prefera,plus un morcov si niste branza fac o farfurie demna de a o numi “creatie artistica” pentru mofturosii micuti.
Deci, am fiert fulgii de ovas pe apa adugand putina sare si tot atat zahar, pentru a obtine un gust neutru, fata mea o refuza daca e dulce.

Intre timp am taiat detaliile pentru decor-ghirlanda,stea,tulpina,palarie,maini,nasturi-toate din morcov proaspat.

Odata ce ovasul a fost fiert am format cu o lingurita bule,schitand un brad,apoi am adaugat detaliile si am nins bradul cu branza.
Pentru omul de zapada si zapada de la baza am folosit smantana,pe care am aranjat-o usor cu o lingurita,pentru ultima etapa am adaugat detaliile din morcov si terciul cu povesti de iarna a fost numai bun de mancat,dar si de analizat 🙂 si chiar de invatat vocabular nou.
Iata rezultatul final :).

image-0-02-05-4e0a68bcde04096399884e5831e2acde7806057d49773aef340e66b529f25ff6-v

Apropo nu e nevoie decat de cateva minute pentru a aranja decorul insa se merita micul efort pentru a savura ochisorii fericiti incantati de surpriza.

image-0-02-05-997090382bf42a2fcfb623c858a5b51cd7a6dbbf7d31df42ceb99e9d78c3be37-v

Lia a mancat cu gust toata portia si repede a cerut sa mai fac braduti 🙂 si chiar s-a impartit cu jucariile ei caci Sharing is carring :).

image-0-02-05-2ab83a7745233fad3ddaa4b431bbbeb64eb5d63636bc9f02c327941f6d1f5fde-v

A fost atat de impresionata incat a tot amintit pana seara ce gustos era morcovul cerandu-mi si la cina sa ii fac braduti cu oameni de zapada.

Stiti voi 😉 , pentru farfurii goale mami are timp de a pregati mancare cu povesti.

Pofta Buna! 🙂

Cu drag,Angela,mamica Liei.

Leave a Reply

