Oare cand se nasc mamele din noi ?

Oare cand se naste instinctul de mama?
O urmaresc pe fetita mea cum isi cocoleste papusile si  ma conving ca se naste odata cu noi.
Ne nastem cu dorinta de a ocroti,iubi,rasfata si alinta un pui de om.
Sa fii mama nu ai unde invata,dar ai de la cine invata-Mama ta e un izvor nesecat de “carte” de viata.
Odata ce devii mama primesti si darul de ati inspira mereu copilul,de al indragosti de viata, de a da exemple bune de urmat…
Doar copilul tau te face cea mai speciala din univers, doar ochii lui te privesc cu cea mai profunda si inocenta dragoste, doar manutele lui iti mangaie nu doar obrazul, dar si inima…
Copilasul tau te face mai puternic, mai rabdator si mai dornic de viata…
Acum sunt mama, simt bucuria de a creste un omulet, incerc sa ii ofer cea mai frumoasa crestere pentru ca atunci cand aripile ei vor prinde curaj  si dorinta sa zboare din cuibul nostru sa stie ca poate sa faca orice, sa simta ca poate si ea transmite din ce am invatat amandoua.
Asa am invatat si eu de la mama mea sa simt ca pot reusi, ca daruind dragoste voi primi mult mai mult in schimb si cred cu tarie ca “scoala” de la ea poate ridica si munti.
Eu sunt ca ea si totusi suntem diferite, ea m-a iubit mereu chiar de nu a spus-o in cuvinte, eu ii citesc dragostea in ochi,zimbet,suflare…asa vreau si fata mea sa simta…
Eu sunt acea mama care o scalda pe fetita ei zilnic in declaratii,pupaturi,imbratisari si priviri…asa am crescut…
De la mamica mea am cunoscut cel mai gustos miros de piine calda si mereu ma intreb oare eu voi putea mosteni aceasta arta ?
Ea mi-a insuflat traditia de a face sarmale scaldate in smantana , de a gati o zeama cu miros de copilarie si de a impleti coltunasi.
De toate mama te invata daca stii sa asculti la timp.
Ea mi-a insuflat dorinta de a demostra ca eu pot sa fac orice doar sa vreau, sa cred, sa reincerc…
Intr-o zi frumoasa ca azi s-a nascut blanda mama mea care a sadit in mine talentul de a fi mama care copilareste cu fetita ei.
Vreau inca zeci de decembrie sa ii pot ura sanatate,fericire,emotii pozitive…sa o cuprind asa frumoasa cum e ea si sa ii zic” Multumesc mamica ca ai stiu cum sa ma inveti a fi mama, fiindu-mi cea mai dulce fiinta, mereu aproape.

In fiecare an de ziua ei imi amintesc vorba cantecului :”Azi e ziua mamei mele,ce bucurie sa ii fac?

Stiu, nu-i trebuie nimica, numai pragul sa il calc…” ❤

Si fiindca am fost si sunt eu o norocoasa sa am o mama ca a mea gasesc mereu inspiratia sa impart din emotiile pozitive traite cu fetita mea si am bucuria sa va scriu la sfarsit de orice postare bine cunoscuta mea semnatura 🙂

Cu drag, Angela, mamica Liei.

 

Leave a Reply

