Omuleti de zapada

Fetita mea ma inspira mereu sa incercam experiente noi si de fiecare data traiesc bucuria momentului prin ochii ei, ma incarc pozitiv de la zambetul ei strengar si imi doresc tot mai des sa incercam ceva nou.
Aveam multe planuri legate de zapada, dar cum fulgii au intarziat sa apara si sa mai si zaboveasca am incercat sa ne descurcam si fara ea, am facut fulgi si oameni de zapada din ce am gasit la indemana.

 

Am reusit sa facem tocmai doi oameni diferiti pentru a colora iarna noastra.

 

Primul nostru om de zapada l-am facut din ata.

Pentru ai da o forma cat mai draguta am avut nevoie de:
-Doua gheme de ata
-Un ciorap de lana cu motive de iarna
-Nasturi
-O laveta de menaj
-Scobitori
-Crengute ( defapt doar una am avut de utilizat, dar eram sigura ca Miss Curiozitate va distruge cateva in proces)

dsc06501

Poate va intrebati pentru ce scobitori? Bine, incep cu asta. Mi-am dorit ca Lia sa participe de la A-Z la proces, iar scobitorile au fost exact potrivite pentru a ne ajuta sa fixam cu usurinta partile omului de zapada .

Am fixat intai caciulita, apropo ciorapul nu e taiat, deci il putem inca purta.

Apoi am fixat cu capete de scobitori ochii si nasturii pentru haina omuleanului.

dsc06502

Am taiat forma de morcov din laveta oranj si l-am fixat cu scobotori.

dsc06505
Dupa asta, am unit capul cu trunchiul cu cateva scobitori intregi si i-am adaug crenguta pe post de matura.

dsc06504

dsc06503dsc06499
Initial l-am lasat fara fular, dar peste cateva zile i-am infasurat unul facut dintr-un melanj de ate.

Primul om de zapada si-a gasit loc de cinste pe bradut si a fost mereu  verificat de Lia  sa nu cumva sa fuga.

dsc06507dsc06512dsc06510dsc06523

dsc06661

 

 

Al doilea Omulet de zapada l-am facut putin diferit, am avut nevoie de :

-fasii de burete

-nasturi

-scobitori

-ata colorata

-crengute

-creioane colorate

-ciorap pentru caciulita

-ciorapi stransi ghem pentru umplutura

dsc06527

Pentru inceput am imbracat cu fasii de burete  ciorapii stransi ghem.

Apoi, am urmat exact pasii de  la primul omulet, doar fata am decorat-o diferit, ochii, gura,obrajii i-am desenat, iar morcovul pe post de nas l-am inlocuit cu un nasture.

dsc06532dsc06531

In final am infasurat fularul si omuletul de zapada a fost gata pentru a-l cocota pe brad.

dsc06530dsc06528dsc06529dsc06751

 

Lia i-a indragit tare mult, 😉 am castigat doi in unu-un decor de iarna potrivit atat pentru brad cat si pentru masa de sarbatoare, dar si o jucarie noua pentru printesa mea, 😉 acum nu imi mai cere sa il cumpar pe Ollaf .

Planificam sa mai facem cativa, atat de mult a captivat-o procesul, mai ales sa le puna nasturii si morcovul.

Apropo deja mi-a facut omulet si braduti  din aluat pentru modelat( adus de mosul Craciun), atat de mult au cucerit-o 🙂

image-0-02-05-25217296eab88c160c6486f232058b2634a921409a502c849100100b5e93e6d0-v

 

 

Voi cum faceti omuletii de zapada?Ce tehnici folositi?

 

Scrieti-ne in comentarii, le vom incerca cu pofta.

Va dorim sa aveti sarbatori frumoase!

 

Cu drag, Angela si  Lia ❤

 

 

Leave a Reply

