Pui din bradul mare =Nostalgie de Craciun

Am inceput povestea Craciunului cu un Mini-Bradut  apoi a venit bradul mare care azi   a cam cedat in fata Liei, ea i-a tot scuturat poalele, asta era distractia ei cea mare sa il zgatie putin cu un zambet pana la urechi si sa urmareasca reactia mea .

Atunci cand m-am saturat de strans ace si de admirat poale goi, a venit timpul sa-l scoatem bradul afara.

Sa nu credeti ca a fost simplu, Lia l-a petrecut cu lacrimi desi ii explicam ca il va vedea pe geam, probabil a inteles ea ca a ramas cu o distractie in minus, gata nu mai are ce scutura.

V-am zis deja ca sufar anual de” nostalgia bradului” ca ma rup tare greu de atmosfera pe care o aduc seara beculetille multicolore , are deci cui semana Lia .

Pentru a ramane amandoua impacate i-am propus sa facem un pui de brad din bradul mare, defapt il aveam deja gata facut de sora mea, ea a decorat cadoul Liei de Craciun cu un buchetel de brad cu aroma de Moldova, de sat natal.

2017-01-07_12-00-262017-01-07_12-00-44

2017-01-07_12-00-05

De la idee pana la rezultat e mereu un pas, repejor l-am “sadit” intr-o cutiuta cu sare, am imprumutat de la mult stimatul brad mare cateva figuri din portocala si am adus iar povestea Craciunului in casa.

Lia a hotarat ca alaturi mai punem 3 ” braduti “din conuri atent alesi dupa marime caci unul e tati, altul mami si cel mai mic e Lia, familia in miniatura 🙂 .

Buun, am acceptat, am aprobat si chiar incantata de initiativa ei am fost.

Apoi am pus figurile de portocala, incurajand-o sa numeasca fiecare forma si completand cu semnificatia fiecareia pe brad.

Sa va zicem si voua :).

Am ales o stea pe varf de brad -pentru a trai um an cu credinta de Dumnezeu si ocrotiti de rele si ca un imbold sa aspiram spre stele, sa credem ca visele se materializeaza.

2017-01-07_07-54-21

O casuta, pentru a avea pace in casa, inima si gand.

O inimioara pentru ca ne dorim sa avem un an trait cu dragoste si sa ne bucuram de sanatate.

Un omulet pentru ca ne dorim sa il traim cu oameni dragi noua.

Am obtinut um brad care ne reprezinta din plin.

2017-01-07_07-52-462017-01-07_07-53-43

 

Va dorim fiecaruia dintre voi ce ne dorim si noua si fie ca mesajul puiului de brad sa va reprezinte, sa cresteti familii unite, scaldate in dragoste, credinta si binecuvantate cu sanatate. Sa aveti mereu oamenii dragi alaturi sa va bucurati de pace in case,suflet si gand.

 

Cu drag, Angela, mamica Liei  ❤

 

.

 

 

Leave a Reply

