Avocado,ton,pasta si ovaz intr-o portie buna de tot

O mamica fericita este una calma, iar sa pastrez acest echilibru devine adesea greu, e suficient sa nu -mi organisez corect timpul si am portia de stres asigurata, insa am noroc ca la capitolul creativitate natura a fost darnica cu mine si merg pe improvizatie reusind sa imi mentin buna dispozitie.

Am zile cand ma pomesnesc ca nu am reusit sau nu am avut chef sa fac mancare, asa dupa cum ar cere cartea si improvizez repede o gustare.

Recent am incercat un melanj de pasta, ton, avocado si ovaz si daca prima data am avut emotii daca va fi le placul nostru a doua oara am servit-o la cerere, atat noua cat si Liei i-a placut tare mult, se potrivesc de minune ingredientele.

2017-01-12_16-23-45

E o portie destul de calorica si bogata in vitamine potrivita pentru orice moment al zilei si as indrazni chiar sa o includ  in lista retetelor sanatoase ( pastele se potrivesc exclude cu succes gustul ramane oricum bun de tot, doar adaugam mai multe cereale).

Va indemnam sa incercati aveti garantia noastra ca pe alocuri veti uita de furculite si veti manca si cu mainile, ca la doi ani, Lia asa face pentru a infuleca mai repede :).

2017-01-12_16-24-31

 

Pofta mare.

Cu drag , Angela si Lia <3.

 

 

 

Leave a Reply

