Cereale în portocalā

Mereu mi-a placut mancarea care arata bine, care parca te cheama sa o gusti.
Azi fiind mamica am fericita ocazie sa imi surprind fetita cu farfurii frumoase si in acelasi timp sanatoase.
Inca de cand am inceput diversificarea am pus accent deosebit pe legume, fructe si terciuri.
Este bine stiut faptul ca sunt sursa noastra de vitamine, dar si necesarul unei digestii ca la carte.
In timpul unei saptamani facem o rotatie a diferitor cereale pentru a nu plictisi gustul cu aceleasi senzatii.
Recent am incercat sa ii servesc Liei cerealele in portocala.
Am inceput cu couscous-ul, l-am gatit pe bulion din zeama de pui, obisnuiesc sa gatesc pentru cina diferite cereale in bulion si adaug multe legume: morcov, ceapa,rosii…si  desigur carnita.
Seara Lia a papat cu pofta o portie, iar a doua zi dimineata a cerut din nou couscous, asa mi-a venit ideea sa il servesc in portocala, vazusem intr-o revista o astfel de reteta, am intuit ca un asfel de gust e potrivit pentru micul dejun si am ghicit, Lia a umplut portocala de 3 ori, asa a avut parte si de o activitate pentru preciziei, echilibru, coordonare ochi-mana, in plus astfel de sarcini ii intaresc increderea de sine.
E chiar destul de simplu sa obtii un deliciu, daca ai cerealele gatite doar scobesti o portocala lasand totusi pulpa pe pereti, o umpli cu cereale, adaugi pulpa scoasa deasupra si e gata de papat.
Incape putin, obligatoriu imi las aproape rezerva pentru a o umple iar si doar cand observ ca aprope se satura iau si din pulpa de pereti si o bucur cu cereale cu suc.

2017-01-20_20-59-31

 

De ziua ei am zis sa ii fac un mic dejun dragut cu ovaz cu si smantana in portocala.

2017-01-20_20-50-53

 

Pentru aduce atmosfera de sarbatoare am mai adaugat o lumanare mica apoi i-am servit-o cantand “La multi ani”, s-a repetat istoria :emotii pozitive si 3 ture de umplere a portocalei.

2017-01-20_20-54-19

 

Apropo este un fel de mancare bine potrivit pentru petreceri cu copii, doar asigurati-va ca copiii obisnuiesc sa manance cereale.

Si a treia incercare am facut-o cu o combinatie de quinoa rosie, linte si grau, la fel gatit in bulion de zeama si legume, o combinatie tare delicioasa a iesit.

2017-01-20_20-55-50

2017-01-20_20-55-28

Stiu din experienta ca portocala se imbina perfect cu carnea de rata si orez , probabil voi incerca curand varianta aceasta.

Toate 3 variatiile au fost foarte gustoase si sanatoase si sunt potrivite  ca gustari bogate in vitamine pentru toata familia.

Daca v-am intrigat sa incercati sa aveti Pofta mare!

 

Cu drag Angela, mamica Liei ❤

Leave a Reply

