4 jocuri de la 1-99 ani, joaca ne mentine copii fericiti.

Joaca nu are varsta, nu ezitati sa va jucati ori de cate ori aveti ocazia, asta ne tine tineri, copii, creativi,vioi, zglobii si bucurosi de viata.

Daca inca nustii cum sa iti surprinzi partenerul in luna dragostei vin eu cu patru idei de jocuri numai bune de incercat.

Da, ati inteles bine va recomand jocuri sa va jucati in doi sau cu copii si sunt valabile chiar pentru cei care sunt inca abia la inceput de relatie sau sunt parinti in devenire.

Noi aveam cumparate aceste 4 seturi cu mult inainte sa se nasca fetita noastra si am avut ocazia de multe ori sa ne asezam pe podea si sa ne jucam ca doi copii, uneori in amintiri, alteori in indemanare, pot spune sigur ca mereu am avut nevoie de creativitate si am cautat idei care sa ne aduca fericire.

1.Turnul instabil- este in cap de lista.

dsc07251dsc07252

Un joc de indemanare,echilibru, precizie…sa vedeti ce fain e sa faci acest joc ” La porunci”, eu am tiltlu de pierderi in serie :).

La fel il puteti folosi ca indicator de evenimente, dati cu zarurile si daca nimeriti o cifra  care are o semnificatie pentru relatia voastra, mai trebuie sa si spuneti ce semnificatie si atunci aveti un punct castigat.

Cu copii puteti construi din micile palete: case, turnuri …cei mici vor fi mega incantati sa le darame, iar cu cei mari puteti face competitii si desigur sa va jucati in cifre, gasiti voi variatiile potrivite varstei lor. Ca o idee as veni cu un joc de invatare cifre sau exersare operatiuni matematice mai ales ca setul are si semnele +-/*=.

2.Cuburile din lemn – creativitate pura.

DSC07256.JPG

-Lipiti cartonase cu cuvinte indice al unui eveniment,situatie,moment … interesant din relatia voastra si lasati partenerul sa il ghiceasca.

– Poze cu Cuburi scriind cuvinte, iarasi cartonasele va vor ajuta.

Ex: Sunteti in asteptarea lui bebe si faceti poza cu numele lui scris pe  litere pe burtica rotunjoara sau in palmele voastre.

– Poza Numele bebelusului voastru care vine in maini si picioruse spre el…

-Daca in Februarie spuneti un “Da” de logondna, scrieti pe cuburi “Da”apoi faceti poze inedite.

– Copilasii pot invata cu ele culorile (daca le lipiti cartonase de diferite culori sau le pictati), cifrele,animale,orice …sau simplu construiti.

3. Trenul cu cifre pe vagoane- este ideal pentru declaratii de dragoste ilustrate si comentate.

dsc07258

De ex prima aniversare si compuneti un discurs frumos.

Noi am folosit setul pentru aniversarea casatoriei de 5 ani  a ramas memorabil momentul.

Vagoanele le-am folosit apoi la aniversarile lunare a le fetitei pentru mini prajituri. Acum ea e incantata de ele le prinde in magneti, le primbla prin casa brr-brr tuuc- tuuc , spune cifrele si culorile fiecarui vagon.

In loc de tren puteti folosi litere si cifre cu magneti, eu am combinat cand am facut discursuri ilustrate.

4. Set cu forme din lemn si o tabla care o sa va ajute usor sa organizati un joc, “cross it out”

Setul are cilidri, deci copilasii vostri vor fi incantati sa potriveasca formele,sa construiasca, sa le numere sau sa numeasca culorile.

Am prezentat 4 seturi frumoase acum fuga la Edujoc.md sa le cumparati, mai ales ca aveti si reducere 7% doar este nevoie sa le spuneti cuvintele ” blog de mamica” adica ca stiti de la mine de pe blog si primiti automat reducere.

Iata detalii si Aici la sfarsitul articolului.

Echipa Edujoc va propun si ei o lista cu idei de Cadouri pentru Ziua Dragostei iata Aici

Sa va traiti dragostea frumos va dorim.

Cu drag, Angela, mamica Liei.

Leave a Reply

