Bags of pancake vs Punguta cu doi bani

Pungute din Clatite

Inspirate de povesti, noi, mamicile le aducem si in farfuriile picilor, doar sa stim ca mananca.

Varsta de 2 ani are specificul ei, este acel greu combinat cu motivare, este varsta la care picii nostri incearca sa ne demonstreze noua ca ei chiar sunt mari si pot lua singuri decizii referitor la ce mananca si cat mananca, cand doarme si cum adoarme- o varsta care ne motiveaza pe noi mamele sa gasim cai creative de ai ajuta sa treaca peste perioada mofturilor si a creste oameni cu un caracter frumos.

Datorita incapatanarii Liei de a manca sau a dormi la ” nani nani soare” am acceptat noi provocari, m-am redescoperit, am invatat iar sa fiu mama pe care ea si-o doreste, sper ca am si reusit.

Nu va spun alte detalii va las sa le descoperiti pas cu pas urmarindu-ne . Azi insa vin cu alta poveste in farfurie , proiect inceput inca in decembrie,tot determinata de mofturele la mancare.

Saptamana asta se mananca clatite, este saptamana alba sau in Rusia stiu ca e marcata Maslinita astfel, asa ca am ales un mic dejun cu clatite si cereale, facut Liei inca pe 1 Februarie.Un mic dejun care a fost indragit de ea si cerut sa il repetam iar cu povestea “Punguta cu doi bani” la pachet.

Hai sa incercam poate va facem pofta si il incercati.

E usor si exact pe gustul ochilor idragostiti de farfurii neobisnuite.

Pas cu pas pana la pungute din clatite la un popas cu ravas.

-Se ia o clatita buna bunisoara numai buna de mancat,

-Se intinde pe o farfurie ,

-Se adauga pe ea putin terci din  ovaz amestecat din timp cu smantana

2017-02-20_08.30.36.jpg

-Se adauga felii de banana sau de mar, dupa preferinta, prima data noi am incercat fara fructe si au fost la fel de bune

2017-02-20_08-37-47

-Se aduna clatita intr-o punguta si se leaga cu o “funie” din verdeata sau taiati o clatita si faceti o ” funie ” asa cum am facut eu.

2017-02-20_08.33.29.jpg

– Se adauga ” doi banuti”, adica un mini decor din ce poftiti, eu am ales doua inimioare taiate din morcov caci Lia il iubeste.

2017-02-20_08-44-532017-02-20_08-47-34

 

Repetati procesul pentru cate pungute planuiti sa mancati si savuratile cu pofta.

Pungutele din poza sunt facute din clatite tapate, presarate,  cu zahar, mi-au fost recomandate ca fiind ceva neobisnuit asa ca  din start nu am adaugat deloc zahar in terci, doar sare.

Lia a pastrat inimioarele pana la sfarsit ca pe un fel de cireasa de pe tort, pot sa va zic ca i-au placut pungutele, a mancat 3 si peste o zi a mai cerut.

2017-02-20_08-36-27

 

Tam tam Pungutele sunt gata, bune,bune de mancat si povesti de depanat.

2017-02-20_08-38-52

Astfel de pungute obisnuiesc sa pregatesc si cu piept de pui, ciuperci, cascaval totul cuprins in sos alb.Ele imi amintesc de nunta noastra atunci am mancat prima data.

Ce ziceti? Am reusit sa va facem pofta?

Nu ezitati sa le incercati si sa va bucurati de ele mancandu-le spunand ” povestea pungutei cu doi bani” , aici e secretul.

Si daca tot va indemnam la clatite, nu uitati ca am laudat in ianuarie un joc cu clatite, poftiti de mancati si va jucati savurand  A doua viata a clatitelor.

Va indemnam sa ne bucurati cu un Like pe pagina de Facebook  si sa va abonati la blog pentru a fi mereu primii care afla despre noi retete, jocuri sau proiecte Diy.

Va asteptam !

Cu drag Angela  si Lia.

 

 

Leave a Reply

