My Princess’s King vs Regele printesei mele

Tăticul meu este un Cavaler,
Mā va apāra mereu,
Și la bine și la greu el mā va înālta mereu,
Taticul meu e minunat,
Este cel mai adorat,
Este tânar și frumos,
Să ştiți e tare curajos,
Eu Printesa lui mă simt
El mă iubeste de la cer până la pământ,
Să trăiesti ostaşul meu
Să nu simți că iți e greu,
Veșnic fericit să fii
Bucuriilor numărul să nu îl mai ţii.
Sănătos să ne traiesti ca un rege din povesti.

2017-02-23_16-34-412017-02-23_16-30-542017-02-23_16-28-092017-02-23_16-25-55

Salut frumoase mămici, vă mai amintiţi cum veneam în anii de scoala  cu o felicitare hăndmade făcută pentru tăticul vostru? Eu îmi amintesc cu drag si dor, atunci pe 23 Februarie serbam “ziua tatilor” asa întelegeam noi, e ziua armatei de fapt. Am ales sa păstrăm cu Lia traditia  i-am explicat ca azi serbăm ostaşul din fiecare tatic, curajul lor, puterea si dragostea lor pentru familie.

Vom reveni cu o pastare cu surpriza pregatita pentru el si cu povestea farfuriei cu rime de azi, proiect despre care v-am anuntat in postarea de ieri, Five little pinguins skating on my plate

2017-02-23_16-36-46

Ne dorim pentru fiecare copilaș un tatic curajos si voinic ca un Leu, ca fiecare copilas sa se simta protejat, iubit şi indrumat de un Tata Bun!

Ro: Va indemnam sa ne bucurati cu un Like pe pagina de Facebook  si sa va abonati la blog pentru a fi mereu primii care afla despre noi retete, jocuri sau proiecte Diy.

Va asteptam cu drag !

Cu drag Angela si Lia ❤ .

Leave a Reply

