Dragobete pe întelesul copiilor

Dany este un tigru dungat,

Nu e neastâmpărat,

Mă învată lucruri bune,

Să am maniere în lume,

Sā nu am frică de nimic,

Cât am o mămică şi un tătic.

Dragobete l-a adus,

în farfuria mea pe ascuns,

Să mă învete să iubesc,

pe cei mici să-i ocrotes.

2017-02-24_09-29-072017-02-24_09-31-06

Salut mamici, azi de Dragobete vin cu o noua Farfurie cu rime.

Desenul animat , Le village de Dany, m-a inspirat să îl aduc in farfuria Liei pe acest tigruț cu sfaturi extraordinare pentru copilaşi ,vedeti video aici .

Vizionați-l împreuna să vedeti ce frumoasa lectie de iubire primeste copilaşul din acest episod dedicat iubirii pentru mamă.

Nu uitați să comentați împreună desenul, presărați-l cu întrebari şi bucurați-vă de raspunsuri.

Vă spuneam că am dedicat luna Februarie dragostei, poveştilor despre iubire, respect şi grija unul pentru altul.

Azi i-am explicat Liei cine e Dragobete. El era feciorul babei Dochiei,cea care scutura cojoacele în început de primăvară, baiatul ei era tare frumos şi dragastos, iubaret de felul lui.

Era asemeni lui Cupidon, îngerasul care aduce dragostea prin sageti.

Este o sarbatoare cu tradiții în Romania înca de pe timpul dacilor. Se spunea ca el oficializeaza în cer cununii dintre animale și, mai apoi, și dintre oameni. Cei care serbau Dragobetele erau feriți de boli tot anul,ocrotiți si norocoși în dragoste.

Eu mi-am reamintit de dimineata de povestea lui Dragobete de pe pagina echipei EduJoc, care ne aduce şi câteva idei pentru Cadouri de Dragobete, iar eu vă propun 4 jocuri de la 1-99 ani, joaca ne mentine copii fericiti , vă rămâne doar să vă bucurați a ati fost binecuvântat cu o familie în care domneste Dragostea.

Povestea lui Dragobete pe lung am recitit-o azi aici, Dragobete sărbătoarea tinereţii şi a iubirii! Si aici un articol frumos cu obiceiuri si traditii.

Noi ieri am pregatit pentru tati o surpriza de Dragobete, pe lânga poveastea Ostaşului, am zis ieri ca v-o aratam azi  sper sa ajunga sa vadă lumina “tiparului”  azi sau cât mai curând ,măcar în imagini.

Reveniti la noi pe blog pentru a fi primii care le vedeți, pâna atunci puteti mesteri surprize pentru cei dragi, iata doua idei : Rustic Wall Art with Love for our Love şi Family fingers Love Tree

2017-02-16_07-35-31

Pentru multe jocuri cu inimioare revedeți, 1001 de Activitati pentru Februarie.

Pe lânga multa jocuri cu inimioare azi vom avea la prânz o supa tot cu inimioare, A February soup, love,love,love…

2017-02-13_11-27-16 şi ne vom gândi şi la o cină deosebită, cu Dragobete sărută fetele (update, apăsați link din fața parantezelor şi o puteți vedea)  iată câteva idei pentru voi aici, Love, Food,Peace and Challenge in 8 dishes for February.

Va dorim un an plin de iubire, ghiduşii dulci şi desigur sănătata pentru a vă bucura de Fericire.

Ro: Vă îndemnăm să ne bucurați cu un Like de pagină Facebook  şi să vă abonaţi la blog pentru a fi mereu primii care afla despre noi retete, jocuri sau proiecte Diy.

Vă aşteptăm cu drag !

Cu drag Angela si Lia ❤ .

Leave a Reply

