Mărțişor dulce pompon

De 3 primăveri trăiesc emoții noi şi mă îndragostesc de natură prin ochii Liei. Bucuria de nou a acetui boboc de om care se bucură de fiecare fir de iarbă şi de fiecare tradiţie pe care i-o prezentam.

Acum e timp de mărtişor, e o placere să îl daruiesti şi sa-l primesti, purtand cu tine dragostea şi puritatea omului ce ţi l-a daruit.

În primii doi am purtat mărțisoare daruite de taticul nostru, cele mai dulci marțisoare, eu le pastrez ca pe comori caci după cum ziceam şi anul trecut soțul meu le alege exact pe cele care mă cuceresc.

Primăvara de anul acesta am zis să fie una deosebită, cu tradiții sorbite din plin pentru că i le transmitem astfel Liei.

Primăvara asta vom purta mărțişoare pe care le-am făcut cu cel mai scump ajutor, Lia mea.

Am ales cel mai simplu şi cred cel mai vechi model, pompon.

Se face usor şi distractiv, un fir de ața îl rasucesti pe deget, ajutorul minune v-a fi incântat sa te ajute, apoi scoţi usor firele ca pe un inelus de pe deget, usor le încingi cu un fir la mijloc ca pe un snop de grâu, apoi atent îi  tai inelusele ramase şi si-l frezezi cât sa fie rotunjor şi uşor,uşor ai obținut un pompon.

2017-03-02_11-36-492017-03-02_11-39-57

Adaugi două fire, unul alb şi unul roşu le legi uşor şi delicat, rămâne doar să îl aranjezi în două bucle frumoase şi mărţisorul e gata.

Stiti cum a fost să facem mărţisor împreună? – a fost cu…de ce? Cum facem? Nu pot eu! Vreu si eu ! Hai ca tin!

2017-03-02_11-42-082017-03-02_11-45-032017-03-02_11-49-29

În prima zi de primāvară mi-am trezit copila  cu un mărţişor ascuns bine în pumn, i-am urat : Primăvară duioasa şi i-am şoptit că o aşteaptă şi o surpriză pe farfurie.

2017-03-02_10.25.38.jpg

Un marţisor cu un pompon din ovas cu smântâna şi al doilea îmbracat în sos de tomate gătit cu legume.

La suflat din farfurie cât ai clipi şi foc la joc să fie o primăvara cu noroc.

Am aşteptat amândoua cu nerăbdare sa vină tati seara să-i urăm : “O primăvară frumoasă”, eu să mă topesc în vocea Liei şi să savurez bucuria şi emoţia din ochii fiecaruia dintre noi.

Ieri Lia a învățat că mărțisoarele se daruie la bunici,nănici,verisori,verisoare,prieteni şi oamenilor dragi.

Ador să o văd că e fericită că îl are în piept, mă topesc când spune mândră ca noi doua l-am făcut.

p_20170302_1618172017-03-02_17-21-11

După cum vedeţi şi Minnie Mouse a primit mărţişor, prietenii nu pot să nu primească mărțişor, sharing is caring <3.

Dupa ce il vom purta tot Martie il vom agata intr-un un copac inflorit dupa cum cere traditia.

p_20170302_161421p_20170302_161353p_20170302_161438

Daruiti mărțişoare, daruiţi iubire, trăiţi emoţii, culegeţi amintiri şi păstraţi vie tradiţia mărţişorului!!!

2017-03-02_17-15-562017-03-02_17-18-45

Iubind prezentul vom colora viitorul copiilor nostri, vom bucura lumea cu Oameni frumoşi la chip şi în suflet…

Cu drag Angela, mămica Liei ❤

Leave a Reply

