Rainbow happiness vs Fericirea curcubeului

Cati dintre noi adora curcubeul?

Cati dintre noi au ramas indiferenti macar odata cand au observat un curcubeu dupa ploaie?

Cred ca niciunul dintre noi.

Un curcubeu de culori este cea mai pozitiva imagine care ilustreaza perfect fericirea si dragostea.

De Dragobete, am zis sa aduc curcubeul la noi in casa, sa il pun in palmele copilei noastre si sa ne bucuram de culoare.

Pentru un astfel de proiect Diy  am pregatit:

-doua manute harnicute, care sa ma ajute,

-o foaie, am ales una cartonata,

-un creion,

– foarfeca,

-multa culoare, setul de tuburi cu vopsea acrilica a fost petfect,

-folie pentru alimente.

Proces Pas cu pas

1.Indoim foaia in doua,

2.Trasam conturul manutei,astfel ca atunci cand o deschidem sa obtinem forma unei inimioare facuta cu degetelele cand vom deschide foaia

2017-03-07_09.10.52

Apropo, daca faceti acest proiect cu un copil de 2 ani, cum am incercat eu, sa va  incarcati si cu multa rabdare.

Copilul va fi curios sa faca totul singur si nu intotdeauna vor fi respectati pasii pe care i-ati planuit.

Pana ai conturul, sigur descoperi cata rabdare ai.

Fii calma,fericita,implinita…

E momentul copilului tau,  dai voie sa il savureze.

3.Apoi, se taie conturul.

Cam asta ar trebui sa iasa.

2017-03-07_09.22.25

Partea cu gaura de contur mi-a parut rau sa o arunc si am luat-o ca parte a procesului, desi ar fi fost perfect sa pastrez la taiere inimioara formata cu manutele, incercam alta data asta.

2017-02-23_16-36-46

4.Am incercat sa scriem Tati cu adeziv pentru a ramane apoi vizibil cuvantul printre culori.

2017-03-07_09.37.55

5.Am dat start culorii!!!

Desi, dupa reguli ar fi trebuit sa ii prezint conturul mainilor deja pregatit cu picaturi de culori si impachetat cu folia,cum se parctica cu tablouri curcubeu facute de bebelusi, eu am ales sa ii dau ei sansa sa “zburde ” in culori.

Nici nu va pot reda in cuvinte cat i-a placut.

A fost de vis!

Fiecare culoare cercetata, pipaita, numita,ghicita, adjudecata…

6. Se acopera conturul cu picaturi de culori cu o folie

2017-03-07_09.51.58.jpg

2017-03-07_10.00.13

7. Se amesteca culorile prin folie

2017-03-07_10.05.54

La acest pas Lia s-a suparat rau cand a vazut ca nu are acces la culori, am last-o sa isi potoleasca supararea explicandu-i  rolul acestei folii, apoi am revenit la proces.

8.Inlatura folia si lasam vopseaua sa se usuce.

Pentru ca a ramas destul de multa culoare pe folie am profitat si am incercat inca un proiect ;), nu va zic inca ce a iesit .

Tam tam…

Iata si curcubeul din palmele fetitei mele

2017-03-07_10.17.322017-03-07_10.27.032017-03-07_10.20.522017-03-07_10.24.24

Sper ca va placut, v-am convins sa il incercati cu copii si v-am dat o idee pentru felicitari neobisnuite.

Va asteptam pe pagina de Facebook si sa reveniti pe blog.

Cu drag, Angela si Lia

Leave a Reply

