Colourful bridge

Podul colorat

Mai colorata decat copilaria doar jocurile ei pot fi.

Azi am incercat cu Lia un joc plin de culoare, concentratie si entuziasm.

Am gasit ideea in grupul Activitati Montessori Acasa, care de ceva vreme a devenit favoritul meu, un grup frumos cu multe idei frumoase aduse de mamici creative. Il recomand cu drag.

Am numit acest joc Podul colorat, e perfect atat pentru al face in casa cat si afara.

Noi l-am facut afara pentru a profita de soare.

Pentru a va bucura de acest joc extraordinar aveti nevoie doar de :

*Banda adeziva

* Mingi

* Alte  jucarii dupa dorinta.

Se lipeste banda cu lipiciul in jos de doua puncte care vor servi ca suport , reglati inaltimea cat sa ajunga copilul, apoi lipiti de banda mingile.

P_20170311_134736

Rugati copilul sa le culeaga apoi sa le fixeze iar pe podul plutitor.

Fetita noastra a fost incantata sa le dezlipeasca si sa le agate, astfel enumerand culorile.

Ea le cunoaste pe cateva in Romana, Engleza si Franceza , deci cate o tura de culori pentru fiecare limba in parte a fost.

Astfel as zice ca e perfect pentru orele de limba straina, pe banda adeziva pot fi lipite atat de multe jucarii care ajuta sa imbogatim vocabularul,doar dorinta de ar fi si usor invatam prin joc.

P_20170311_135013P_20170311_135045

P_20170311_135159

*Pentru a diversifica jocul i-am dat apoi un ciocanel si am rugat-o sa le dea jos cu ciocanul.

Aceasta varianta i-a placut si mai mult a mai facut astfel doua ture.

* Repejor a adus si inelele corate sa le lipim,dupa care farfurioarele colorate.

P_20170311_135733P_20170311_135806

Dupa asta am intors banda cu lipiciul in sus si

* Am zis sa incercam si cu litere( A,B,C cum le zice ea) si cu ciferele . Sarcina ei era sa le alega  din caldarusa si sa  lipeasca doar literele sau doar cifrele.

P_20170311_140607

* Pentru ca e mare fan jucarii micute, tip cele din oul Kinder, am incercat sa le punem cate una pe punte si cate un ou pentru a echilibra sfoara.

P_20170311_135529P_20170311_135544

* La un moment dat podul straveziu sa transformat in raulet cu pesti, pe care a avut de ii pescuit in pasul unu.Pasul doi am rugat-o sa aduge cate doua dintre jucarii din fiecara jucarii pe care doreste ea, avand de ales dintre mingi,oua kinder,pompoane,pesti,ineluse si litere/cifre

P_20170311_140430

* Dupa o pauza de joaca am revenit mai tarziu deja sa facem un puzzle zburator, am incurajat-o sa lipeasca fiacare cub pe panda pana redeam desenul.

P_20170311_140047

Pentru ca sfarsit locul de joaca era inundat de jucarii ne-am luat cate o caldarusa si usor usor le-am strans dupa seturi.

Jocul a continuat apoi dupa bunul ei plac, fiecare jucarie avand parte de un rasfat de atentie.P_20170311_145008

Noi am reusit sa ne coloram ziua cu acest joc, daca si voua v-a placut nu ezitati sa il incercati si chiar sa il personalizati.

Copii va pot uimi cu ideile lor doar aveti grija sa le lasati la indemana multe jucarii potrivite acestui joc.

Mi l-am imaginat si pe echipe si chiar contra cronometru, pana gasim noi mebri pentru al incerca si pe echipe astept impresiile voastre.

Spor la joaca!!!

Cu drag, Angela.

Leave a Reply

