Olaf on my plate

A head, a smiling face and two eyes

A snowman who is not afraid to enjoy the  sunshine.

***

Olaf cu un zambet mare ma pofteste -La mancare,

Sa cresc mare curajos, sa nu  fiu un pui fricos.

Doi ochi mici cat un carbune,

Mi-au adus masline bune,

Un nasuc ce langa zambet rasare,

Ma indeamna sa mananc si un morcov mai mare,

Soare soare fratioare  sa ma cresti mare pana la al meu soare.

2017-03-15_13.03.432017-03-15_12.57.032017-03-15_13.02.17

Cu un pumn de pasta orzo, brânzā de vaci fācutā acasā. , o lingura de smantana, cateva masline, un morcov si banana am adus in farfuria copilei mele inca unul din personajele ei favorite.

Toata compozitia mi-a luat maxim 10 min cu fierbere si rime cu tot.

Am ascultat cu pofta cum ea mi-a descris partile corpului acestui Olaf, emotia lui, a numarat razele soarelui si desigur a numit fiecare aliment din compozitie.

Scop atins :), vocabular repetat si farfurie goala.

Cu siguranta voi folosi pozele la orele mele de engleza, poate chiar voi reusi si farfurii sa facem daca ma apuc iar de ore cu copilasi.

Dorinta sa fie ca implinim visele posibile si aspiram la cele imposibile.

Leave a Reply

