Cărţi cu magneţi

Copila noastra este foarte interesata  de magneti, ii permitem  sa se joace cu jucarii cu magneti inca de pana la un an, desigur supravegheata non-stop.

Avem cateva seturi educative cu jucarii cu magneti care ne-au prins tare bine in calatorii.

Anul trecut de Paste noi doua  am facut   magneti in forma de ou pentru cei dragi, a fost placut nu doar sa ii facem, dar si sa observam reactia celor ce le-au primit.

Unii ne-au luat de “nebuni” altii  de” buni” in fine procesul a adus acea valoare emotionala pe care am gandit-o.

Surpriza de azi  este sa descopar intr-un grup cu activitati  pentru copii, mentionat si aici ca sunt  si carti cu magneti.

Eu pana acum nu le-am vazut  in librarii, nu am fost cred atenta sa le vad, vazusem  doar seturi teatru cu magneti.

Am preluat pozele de pe acel grup si o parte   de la editura  si sunt gata va prezint cateva carti, mai bine zis fac un reminder pentru mine sa le trec  pe lista de cumparaturi ;).

Prima am dat de o carte in germana, este in Germania in librarii sau o puteti casi pe Amazon, stiu ca livreaza Romania, nustiu daca si in Moldova.

Mamicile scriu ca picii lor sunt entuziasmati de ea.

Apoi am dat de astfel  de carti si in  romana, editura Prut, astea sunt  la noi in Moldova.

Iata link editura , aici si un link cu vanzari  pe facebook cred, aici.

17553766_10206567427343966_2275249879870138964_n

Si inca o carte ideala pentru calatorii, aici,

Spor la cumparaturi voua si mie 😉

Update

O surpriza si mai mare cand dupa  ce publici articolul  te anunta sora ta ca ea deja are asa carte ( iar tu nu stii de ea)  si in plus au reusit deja sa o si invegheasca, nepotele se joaca demult cu pofta cu magneti  in forma de  printese si printi, deci imi fac o parere despre carti cu magneti mai repede decat m-am asteptat.

Abia astept sa le-o citesc  la toate 3 <3.

Iata  cartea lor:

P.S. Surioara merci pentru mesaj, miss you too ❤

Cu drag, Angela.

 

 

Leave a Reply

