24 de criterii după care am ales cărucior copilului.

Va spuneam intr-o postare anterioara, aici , ca o buna parte din surprizele  vietii mele au venit in martie.

Caruciorul nostru a venit in casa la noi intr-o zi de 1 martie, un martisor tare dorit de mine, ales timp de multe luni, analizat, cantarit daca e bun si intr-un final botezat ca gata acesta e al nostru pentru copiii nostri.

Iata criteriile pe care le-am avut.

1. Sa fie modern, foarte usor manevrabil potrivit si pentru calatorii. Acceptat in aeroporturi  si potrivit pentru calatorii cu trenul sau metroul.

2. Sa fie de o culoare neutra, potrivita pentru ambele genuri, cand am inceput cautarile nu stiam genul lui bebe  si cu gand ca daca bebe 2 va fi diferit ca gen.

3. Sa fie usor, adica in cazul in care voi avea de il urcat in brate pe scari sa ii fac fata.

4. Sa se stranga cat mai compact si usor, este sugerat sa alegi un carucior care sa il poti strange cu o mana, doar apasand usor un buton, in caz ca in a doua mana ai copilul.

Daca e posibil sa se scoata rotile printr-un click.

Cat ma bucur  ca a fost posibil acest punct. Astfel ocupa foarte putin loc in masina.

5. Sa incapa pe usa ascensorului, masurati cu atentie acest punct e foarte important.

Al nostru il poti invarti chiar in ascensor.

6. Sa se spele usor, deci in acest punct intra calitatea materialului, dar si modul de al scoate de pe carcasa pentru spalare, cu cat mai simplu cu atat mai bine.

7. Bara din fata sa se dezbrace pentru a putea fi spalata.

8. Bara din  fata sa se scoata prin click in ambele parti si de tot.

9. Capota  lunga pentru umbra, ajustabila.

P_20170307_123344_1P_20170307_123317_1P_20170307_123644_1

10. Maner inalt si cu invelis calitativ.

11. Cos pentru cumparaturi, stocare comod si incapator.

12. Stabilitate pe 4 roti.

13. Securitate inalta, minim 3 puncte de incheiere, de dorit 5.

Al nostru are 5 puncte care  cuprind stabil copilul in mers.

14. Rotile din spate sa fie mai mari, iar in fata mai mici.

Rotile mari ofera comoditate pentru drumurile de tara.

Ne-am descurcat perfect atat  la tara, la mare prin nisip sau in oras.

Rotile din  fata sa se invarte in orice parte si sa le poti fixa dupa necesitate.

15. Amortizare buna, asta va asigura somn lin al lui bebe.

16. Frana de picior. De regula cand pui frana ai mainile ocupate, deci cea de mana nu recomand.

17. Landou incapator, noi fiind inalti ne-am imaginat  ca bebe va fi lungut, a fost insa mediu.

Landoul sa aiba captusela din coton in interior, usor  de scos pentru spalat.

18. Scaunul de vara incapator pentru somn, era important sa gasim speteaza regalbila in diferite unghiuri de la aproape vertical pana la orizontal.

Partea de la picioruse reglabila in diferite pozitii.

Acum are  2 ani si inca doarme comod in el.

P.S. In poza puteti zari chiar paturita despre v-am povestit aici

P_20170312_16352319. Aerisire buna, geamuri din panza pe diferite parti.

20. Geanta comoda si prinsa de carucior fara  sa deranjeze.

P_20170307_142025_1

21. Set 3 in 1 , desi noi car seat deja aveam

22. Posibilitate ajustare a directiei de mers, al nostru nu a implinit acest punt

23. Pentru noi era important sa il vedem real inainte sa il platim, sa il manevram, sa fim 100% siguri  cane reprezinta.

24. Posibilitate de potrivit sac pentru iarna si protectie scaun pentru vara-iarna.

P_20170307_123509_1P_20170307_123613_1

Acestea din urma noi le-am luat separat.

Sacul l-am primit cadou, iar protectia am gasit-o intr-un magazin specializat in produse pentru copii, vara  bumbac ca prosoapele de panza, iarna molcalut cum sunt prosoapele moderne.

Deaorece am fost foarte des intrebata despre ele, voi recomanda pe cineva care face la comanda huse-salteluta pentru carucioare si nu doar, aici, am vazut lucrari de ale fetei la prietene  sunt foarte bune, eu daca nu aveam deja una sigur faceam comanda, poate la bebe 2 imi fac un cadou, never say never.

Pentru mamicile interesate am o surpriza, o reducere  de 10 % la fiecare comanda daca mentionati la plasarea comenzii codul ” copilaria mamicilor”

Va las si cateva poze care eu le-am pastrat pentru ziua cand bebe 2 va veni in viata noastra si voi dori sigur ceva nou pentru a da o fata noua caruciorului.

13320751_193727334356297_2325069695376879079_o

Chiar daca am cantarit prea mult la alegerea caruciorului pentru copiii nostri stim sigur  ca raspunde exact necesitatilor si dorintelor noastre. Putem spune cu inima plina  ca am facut alegerea corecta.

Curand voi veni cu articol detaliat despre punctele  si neajunsurile acestui carucior pe care le-am observat in doi  ani de utilizare.

😉 Ramaneti aproape.

Cu drag, Angela.

One thought on “24 de criterii după care am ales cărucior copilului.

  1. oAUUUU cate pct si toate importante in alegerea unui carucior, eu m-am uitat dupa cel mai ieftin cu diverse elemente si in final am primit cadou de la nasa copilului un carut cu elemente diverse printre care scaun masina, diverse manere, landou. Urmeaza sa il scot acum la treaba pe varianta fara landou, bebe acum sta in fund deci tb sa il asigur. Mie una carutul pe care l-am primit imi pare cam masiv si greoi, pe timp de iarna nici nu l-am scos, manerul e cam incomod, nu poti atarna de el decat geanta debebe si sacul de cumparaturi ..e cam jos si nu tocmai comod. Una peste asta s-a dovedit totusi bun fiind mai masiv, caci trotuarele sunt ca dupa bombardament deci rotile au preluat mult din soc. Marca e baby merc parca in polonia produs, ca bani a fost in jur de 120-130 lire(650 lei aproximativ). F interesant ce ai scris tu, ramane de luat in calcul cand aleg varianta sport.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

