Ieduţii copilăriei noastre

Primăvara, primăvara  ce frumos vii tu în a mea ţară,

Cu ieduţi şi păpădii,

Zâmbete şi frunze vii ,vii…

Cu mireasma  de flori  de cires,

Cu miros de Paste din părul mamei mele creţ,

Vii cu pofta de viaţa care mă strigă în fiecare primăvară să mă întorc la mine Acasă!

***

Ieri, azi, mâine şi câteva poimâne voi admira fiecare frunză şi floare a primăverii şi sigur voi exclama de milioane de ori:

-Ce frumoasă e primăvara!

– Cât de măgulitor se bucura copiii de fiecare pas spre viata al primaverii!

 

îmi amintesc cu dor de copilăria mea şi a surioarei mele, acum imi  e dor de acele primăveri  când ieduţii cu cercei şi mieluții bunicilor  erau deliciul primăverii noastre, zburdam, topăiam impreuna cu ei şi ii sugrumam in imbrăţișări şi mângâieri.

🌼🌼🌸🌸🌼🌼🌸🌸🌼🌼🌸🌸🌼🌼🌸

 

Primăvara, primăvara viaţa incepe la ţara,

Viaţa capătă culoare când nu ştim de amintire amară,

Când te acoperi cu palma de soare,

Când stai sub streşita să te plouă ca să mai cresti mare,

Când iti  spun bunica si bunicul povesti,

Când porţi păpădii in ai tăi creți şi creşti  ca orice prințesa  din povesti!

Primăvara, primăvara cu miros de dor de ţară!

P_20170326_151558

 

Cu drag, Angela.

 

Leave a Reply

