An Easter Bunny soup

En: What meals do your kids have on Easter Day?

Ro: Copii vostru ce manca de Paste?

En: My daughter loved this soup we tryed yesterday so we are going to repeat the experience.

Ro: Pentru  a aduce atmosfera de Paste in casa am incercat ieri o supa crema tare neobisnuita. Liei i-a placut experienta asa ca o vom repeta.

En: All you need is some bread for burgers, a cream soup and motivation.

Ro: Am avut nevoie doar de piine pentru burgers, supa crema si desigur motivare.

Am scobit  in piinica pentru a aduce  forma unei farfurii, nu scobiti adanc altfel  supa va curge, inbibandu-se cu supa se largeste gaura.

Am taiat forma urechiuselor  si coditei si le-am prins  cu scobitori, aveti grija cand ajunge copilul  la ele, indepartati-le.

Ochii i-am facut din masline  nasuc cu morcov, e usor.

Am obtinut  supa crema din o zeama de pui clasica in care am adaugat smantana si am mixat bine pana a facut spuna.

Sa va zic un truc, am mixat cu abur de la masina de cafea, exact cum faci late doar ca se zvate smantana cu zeama, cu blenderul nu obtin acelas gust cremos.

Sa nu uiti sa speli aparatul de cafea imediat dupa asta.

Iata ce a iesit .

En: Here is my result!!!

2017-04-13_10.12.49

My Easter bunny is sweeter than the honey,

My Easter bunny is the best cook with no money,

My Easter bunny brings joy and fun

Lets eat the soup, a gift from my mom!

2017-04-13_10.16.27

First try his smile, then take the spoon,

Yummy, wauu yummy Easter is Fun!

2017-04-13_10.18.12

Ro: Iepurasul meu de Paste,

Mi-a adus ochi ca de broaste,

De uimire am ochii mari,

Cum un iepure farfurie sa ai?

Cum supita o pazeste?

Pentru mine o incalzeste?

Iepurasul din painica,

Gazduieste a mea supica,

Este supa  mai cremoasa,

Am mama smechera in casa,

La un pumn de zeama de gaina, a mai adaugat smantana,

Vai, ce zgomot a facut, insa crema a aparut.

Iepurasul pofticos a ramas repede cu un ochi scos.

Este maslinuta mea, asta este pofta mea.

Si nasucul morcovior l-am papat eu repejor.

Ei, si lingura de-am luat supa buna am gustat,

Repejor eu am scazut-o

Sa nu creada ca nu am vrut-o.

Am cerut  si un adaos,

Sa-i mai fac mamicai haos,

Sa o fac mai fericita,

Si cu inima implinita!

Paste ferici s-aveti!

Minunat ca din povesti!

Oul rosu sa-l mancati si din miel sa va-n fruptati.

Sanatatea savurati!

Hristos a inviat, asa sa laudati!

2017-04-13_10.19.262017-04-13_10.14.322017-04-13_10.20.41

Lia a avut doar o pretentie, mi-a reprosat ca coada iepurasului  trebuie pusa  la spate 😉 .

Azi voi incerca inca un decor de paste pentru supe il adaug mai tarziu, ramaneti aproape.( Update! Iata vedeti supa Aici 🙂 )

Va las si link care m-a inspirat este si un tutorial video bine structurat si explicit.

S-ar putea sa va placa si decorul nostru de Paste, vedeti aici, Gree moss Easter wreaths si multe Jocuri şi surprize de Paşte pentru copii

En: Here I share you the link  that inspired me, there is a great video with instruction.

For more Easter Inpiration for kids meals see also, Farfurii cu povesti pentru Paşte: Oite dragalase, Pui zglobii, Iepurasi hazlii si bucurii.

Stay tuned on my blog and Facebook for intresting posts, diy projects,kids activities, learning English tips and great meals for kids for this check #farfuriicurime and #farfuriicupovesti.

Ro: Pentru mai multa Inspiratie de Paste vedeti si Farfurii cu povesti pentru Paşte: Oite dragalase, Pui zglobii, Iepurasi hazlii si bucurii.Farfurii cu povesti pentru Paşte: Oite dragalase, Pui zglobii, Iepurasi hazlii si bucurii.

Nu ezitati sa adaugati pagina Facebook a blogului in favorite, va astept sa dati Like de pagina si  sa reveniti pe blog unde voi aduc mereu postari interesante, proiecte diy, jocuri si activitati creative, tips pentru a invata Engleza sau Franceza usor si desigur #farfuriicurime si #farfuriicupovesti.

P.S .Aduc surprize si jocuri  cu tematica Pastelui, Aici

Ramaneti aproape.

Cu drag, Angela.

 

Leave a Reply

