Jocuri şi surprize de Paşte pentru copii

Fiecare sarbatoare aduce copilul nostru si multe activitati creative pregatite din timp sau spontane.

La fiecare sarbatoare obisnuim sa ii surprindem pe cei dragi cu o surpriza nu neaparat un cadou scump, adesea un gest, un simbol care accentuiaza atmosfera  de sarbatoare este mai binevenit.

Anul trecut am facut cu Lia oua din sare ca magneti  pentru frigider, anul acesta am ales sa ii surprindem cu un decor de Paste facut din muschi.

Cat despre activitatile creative sunt pe banda rulanta zilnic, toate diferite si spontane.

2017-04-14_08.18.44

Oua de paste  am vopsit ieri conform traditiei, iar cozonac inca nu am incercat, urmeaza totusi sa incercam.

Nu am fost suficient  de libera pentru a planui, mesteri si aplica activitati cu tematica de Paste, doar am ales din jocurile facute inainte copilei, ceva ce ar familiariza-o cu simbolurile Pastelui.

Am inceput cu ouale de sare  pe care le avem inca, numai bune de joaca cu magneti pe frigider, acum la 2 ani deja recunoaste si numeste  voce tare fiecare culoare si fiecare figura sculptata pe ou cand le alege sa le lipeasca pe frigider sau tabla.

DSC04598DSC04600

Inafara de oua, vara am mai facut si alte figuri  din sare pe care i le dau ori de cate ori am nevoie sa o tin ocupata acasa sau in calatorii  cu masina.

2017-04-14_08.12.17

Le recunoaste/numeste, face din ele teatru de papusi, povesti, le cladeste, aranjeaza, sorteaza uneori ii dau sa le picteze cu creioane, creta, carioci sau vopsea.

Pe cele vopsite cu creta, creion sau carioci lavabile le spal, le usuc si alta data sunt iar  gata de joc, chiar  si cele  cu vopsea se spala  daca insist.

La vara vom face iarasi altele noi, iata reteta aici si poze  jocuri din ele mai vedeti aici.

Desigur ii fac #farfuriicupovesti si #farfurii cu rime cu tematica de Paste, chiar recent la pranz  am surprins-o cu o supa deosebita, vedeti An Easter Bunny soup.

2017-04-13_10.19.26

Tot vara am mesterit doua carti senzoriale, acum doar am ales paginile potrivite primaverii si Pastelui din ele.

O gradina unde sadeste morcovi apoi ii culege intr-un conteiner sau hraneste cu ei iepurasii si chiar soarele, mancacila l-am numit noi.

O vanatoare  de oua in poienita iepurasului.

O gradina cu flori numai buna de o aplicat si dezlipt.

2017-04-14_08.36.12

Pagina cu printesa Omide si baloane ( sau  ce a mai ramas din ele).

2017-04-14_08.42.31

Cartile senzoriale mi-au atras atentia si am inceput  salvez exemple de pagini   inca de cand eram insarcinata, atunci mi-am promis ca voi mesteri carti fetitei.

Dupa ce am nascut  am descoperit  fete  din Moldova care fac carti minunate, am fost tentata de multe ori sa comand  la ele fara sa ma complic sa mesteresc una, timpul fiind dusmanul meu cel mare, am avut insa suficienta motivare sa incerc sa fac nu o carte dar doua Liei.

Totusi am ochit cateva mesterite care fac carti extraordinare  de la care astept sa raman uimita de rezulatul comenzii  la fel ca de modele expuse online.

Adesea reale sunt mult mai frumoase  pe  net si din pacate sunt  si cazuri cand reale dau de dorit, sper totusi ca nimeni sa nu aiba astfel de situatii.

Cartile mele facute pentru Lia nu sunt la fel de calitativa  ca lucru manual la profesioniste insa sunt foarte multumita ca mi-am tinut promisiunea facuta mie fiind inca gravida.

Am adunat in aceste cartulii activitati temanice diferitor sarbatori, acum chiar ne-au prins bine.

Pentru mamicile care opteaza pentru o carte facuta la comanda de la mesterite foarte talentate voi veni zilele astea cu surprize pe blog, printre care si un cod de reducere pentru voi.

Ramaneti aproape deci ;).

Update.

Recomandare+ Reducere pentru voi, cititorii blogului meu.

V-am promis ca voi alege dintre mesteritele de carti senzoriale care imi plac si voi reveni cu surprize aici  pe blog.

Azi v-o recomand pe  Olesia Bodisteanu, mesterita de carti senzoriale ( si nu doar,) , puteti vedea lucrarile pe pagina ei, Atelierul Olesei.

Daca va plac si doriti sa comandati, va bucur caci Olesea ne ofera reducere 5% la orice comanda.

Pe mine ea m-a cucerit cu paginile de activitati cu povesti si cu marionetele pentru povesti.

2017-04-21_09.24.37

Sa stiti  ca  mi-au placut nu doar ca calitate, dar si ca idee.

Odata  ce le incerci si vezi cat de mult ii plac copilului tau, iti doresti sa profitati de cat mai multa joaca impreuna.

Va spun  si un secret 😉 inspirata de aceste marionete ii pregatesc Liei inca cateva povesti pe degete.

Mi-am facut o noua provocare sa incerc  sa i le mesteresc chiar eu.

Chiar daca risc sa nu ii placa atat de mult  ca acestea  de la Olesea.

Pentru  a obtine reducerea este nevoie  sa indepliniti pasii urmatori:

1. Like paginii facebook Atelierul Olesei

2.Like paginii facebook Copilaria mamicilor

3. Scrie-mi un mesaj privat pentru a iti transmite codul secret.

Spor  joaca sa aveti!

Sa revenim la recomandarile de jocuri caci prea m-am abatut.

Pe langa figuri din sare si carti senzoriale Lia a fost ocupata in ultimul timp si cu Povestile ei  pe pietre, sa stiti ca in anii ce vin mi-am propus sa fac cu ea si povesti pictate pe oua de Paste, doar timp sa gasesc.

Cred  ar fi o idee grozava, poate incearca careva dintre voi pana gasesc eu timp.

2017-01-16_10-42-40

In periada sarbatorilor foarte multi dintre noi obisnuim sa facem cadouri copiilor, nepotilor, finilor…

Am ales din jucariile Liei cateva seturi potrivite tematicii  de Paste, eu am mai zis  ca sunt mare fan jucarii educative din lemn, doar pe ele  le recomand pentru cadouri copiilor ori   de cate ori ma intreaba cineva o parere.

Am ales cateva seturi puzzle caci o vad pe Lia tare implicata cu ele . Ii plac toate atat simple cat si 3D, cu astea  din urma se joaca mult mai variat, face teatru, joc  de rol si multe alte idei de ale ei.

2017-04-14_08.19.492017-04-14_08.21.06

Eu le-am ales mereu cadouri jucarii educative din lemn nepotelelor, nepotului si copiilor prietenilor si i-am ghicit mereu cu ele.

A doua alegere de azi este un set de creatie cu magneti, cu tabla dubla.

2017-04-14_08.47.392017-04-14_09.41.50

Este foarte colorat si captivant, eu l-am cumparat acum un an Liei apoi le-am luat si nepotelelor cate unul, toate 3 sunt incantate de acest tip de set.

2017-04-14_08.46.03

Noi il avem mereu cu noi in calatorii si de fiecare data cand iesim la iarba verde.

2017-04-14_08.44.32

Din detaliile setului se pot crea adevarate imagini complexe si simple. Lia se limiteaza la lipire dezlipire  a magnetilor si incercari simple de creatii, mazgaleli cu creta sau carioca si mai ales ii place sa stearga  cu buretele.

Mai ales  ne place faptul ca putem lipi  pe ambele table oricare  din magnetii   pe care ii avem,de ex litere, cifre sau figurine.

Aproape toate jucariile noastre  din lemn  le-am cumparat de la magazinul Edujoc .

Pentru  ca ne plac atat de mult jucariile lor si preturile accesibile am rugat echipa Edujoc sa ofere cititorilor blogului meu un cod de reducere avem  7% reducere la fiecare jucarie, valabil si pentru comenzi online cu livrare peste hotare.

Pentru a obtine  codul  de reducere este necesar sa respectati pasii urmatori:

1. Sa dati Like si Share paginii facebook a blogului meu 

2.Like/ Share acestei postari

3. Scrieti-mi un mesaj privat pentru  a primi codul personalizat.

Ramaneti aproape!

Maine va aduc poze  de la vanatoarea noastra de oua si cateva idei pentru #farfuriicu povesti si #farfuriicurime pentru a bucura micii pofticiosi la masa  de Paste.

Ramaneti aproape 😉

Nu ezitati sa adaugati pagina Facebook a blogului in favorite, va astept sa dati Like de pagina si  sa reveniti pe blog unde voi aduc mereu postari interesante, proiecte diy, jocuri si activitati creative, tips pentru a invata Engleza sau Franceza usor si desigur #farfuriicurime si #farfuriicupovesti.

Cu drag, Angela.

 

Leave a Reply

