Farfurii cu povesti pentru Paşte: Oite dragalase, Pui zglobii, Iepurasi hazlii si bucurii.

Primavara a venit,

Oitele s-au impodobit,

Cu blanite nourasi,

Ca s-au pregatit de Paste.

Nu, nu pentru meniu pe farfurie

Ci pentru a imi arata un miel micut mie.

O oita dragalasa care care topaie printre case,

Cu mielutul dupa ea,

Asta -i primavara mea.

Asta-i Paste fericit- cand fiecare pui e implinit!

Oite

2017-04-15_09.14.46

Am cules azi cateva poze cu farfurii facute incepand cu februarie pana azi, am incercar sa le aleg care s-ar potrivi tematicii de Paste si primavara.

Sper sa va inspire si sa va motivez sa le incercati .

Oitele le-am facut din pasta orzo si smantana, cu decor din maslinute.

Lia le-a mancat cu interes.

2017-04-15_09.16.13

Puisori

 Iepurasi

Primul iepuras este tot din pasta orzo, uneori insa combin cu cereale de ovaz aceste paste, plus smantana sau iaurt.

Urmatorii doi i-am facut saptamana asta din painica, mai mult  ca decor motivant sa manance ce e pe langa el.

O supa crema in “farfurie” iepuras,vedeti detalii aici, An Easter Bunny soup

2017-04-13_10.19.26

Si o un iepuras langa o supa mare, capul iepurasului de sus ramasese de la iepurasul de mai sus, pe acesta l-am facut a doua zi la cerinta Liei, a vrut un iepuras cu codita  la locul ei, vedeti entuziasmul ei aici, An Easter Bunny next to a soup.

2017-04-15_09.54.01

Pe langa toate acestea am pastrat  si traditia, am decorat si vopsit de Paste oua dupa metoda descrisa aici  si am profitat de  jocuri frumoase.  Azi gatim miel si punem cozonacul cu oua de Paste la loc de cinste pana maine cand ne vom ciocni cate un ou spunandu-ne Hristos a inviat!

Sarbatorile sunt minunate cu copii.

Sa aveti sarbatori luminoase!

Paste Fericit!2017-04-15_10.50.07

Cu drag, Angela.

Leave a Reply

