Vânătoarea de ouă la 1 an şi la 2 ani

O parte a acestui articol a fost scris acum un an, atunci a ramas cuminte pe cernis asteptand să vina ziua când va zări lumina ” tiparului”.

Si, a venit!

Si-a meritat asteptarea!

Este articolul cu nr 101 pe blog, deja peste 100 de titluri de postări am pe blog azi, are grija WordPress să mă anunțe de roadele mele, căci fără aceste anunţuri nu le mai aflam azi nr fix.

Deci, iată ce scriam acum un an !!!!

Sārbatorile au  gust unic atunci când le petrecem acasă, la părinti.

Chiar si joaca e mai dulce când e în grādina bunicilor.

E prima primāvara când Lia le tālpaseste iarba, îsi primblā degetelele prin tārâna, miroase fiecare floare în  parte, fluturā lalele şi rupe florile petuniilor, iar nimeni nu o ceartā pentru curiozitatea în exces 🙂 .

Peste ocean si în unele tari din uniunea Europeană este o frumoasă tradiţie de Paște, perfectā pentru micii cercetasi, vânatoarea de ouă.

2017-04-17_01.40.07
Poza vitrina de Paste

Deşi nu am planificat sā îi organizez un astfel de joc Liei am avut parte anul trecut de o vânătoare de ouă spontanā.
Sora mea aranjase în grādina un colţisor cu elemente de decor de Paşte pentru o sesiune foto comuna, ea fiind mare fană a elementelor de decor tematic.

Noi la sesiunea foto comuna  nu am reusit, dar fiindca era totul frumos aranjat am încercat sā îi fac câteva poze Liei, ea a fost tare impresionată de cosuletul cu ouā, le punea pe scaun, iar ele se rostogeau prin iarbă şi le căuta stāruitor, asa mi-a venit ideea sa îi ascund redepede cîteva ouā prin iarbā şi flori.

M-am convins înca odata ca jocul spontan e cel mai palpitatant, copilul meu a fost atât de implicat şi entuziasmat încât am decis sa repetām şi în anii viitori fericirea vânatorii de oua :).

Cu drag vă aratam şi emotiile din pozele  cu ea de la vânătoarea de ouă de la un an însa la moment le am blocate pe un stick , sper sa le recuperez şi le aduc aici.

Revenind la entuziasmul vânătorii, anul trecut m-am pomenit că[utând informaţie despre regulile de joc a Vânatorii de ouā :).
Este un joc atât pentru un singur copil sau grup cât şi pentru echipe competitive.

Entuziasmul nāscut din acest joc m-a inspirat sā încerc cu fetita mea câteva jocuri bazate pe acelasi principiu.

Puteti vedea informaţia citită de mine în link-urile urmatoare: aiciaici şi aici.

Uite că anul acesta am reusit să copilarim frumos prin încă o vânătoare de ouă, deja la 2 ani ai Liei.

2017-04-17_01.42.09

Cum a fost?

Memorabil! Dulce! Iubibilă! Adorabilă!!!

Am vopsit ouă de  Paste împreună, iar cand le-am scos din apă cu coji de ceapă şi zaţ de ceai negru am avut eu grijă să le ascund în cele mai apropiate tufe din regiune.

Vânătoarea de ouă de anul acesta a explicat cumva legenda iepurasului de Paste care aduce ouă.

2017-04-17_02.44.20
Poză din colecţia mea ” vânătoarea” de vitrine frumoase

Am ales să facem ouă în numărul persoanelor cui le vom dărui, fiecare dintre ele având un nume de viitor “proprietar”- noi+ bunici+ verisoare+verisor+ nănici.

2017-04-17_02.42.05
Vitrina de Paste

Cât Lia era distrasă de alte activităţi eu am ales ascunzişuri.

2017-04-17_01.41.23

Sfat ! Notati-vă ascunzătorile!!!

Eu al doilea an le uit şi vânătoresc pe adevăratea cu Lia, pe de o partea asta  şi e dulceata jocului 😉 .

2017-04-17_01.43.022017-04-17_01.42.092017-04-17_01.42.322017-04-17_01.55.432017-04-17_01.59.122017-04-17_01.49.31

A fost frumos chiar!

Am profitat şi de un joc de sortare, transferare, de echilibru şi coordonare ochi-mână cu ajutorul unei linguri de lemn, ouă si două coşuleţe.

Recomand  cu drag să organizaţi o vânătoare de ouă, este foarte vesel.

O puteţi  organiza chiar şi în casă efectul  va fi wauuu.

Copilaria se trăieste frumos pentru amintiri ce ne vor lumina viaţa.

Cu drag, Angela.

 

 

 

 

Leave a Reply

