Paştele nu e despre iepuraşi în decor

Cum e Pastele vostru?

Cum e Pastele meu?

Poate diferit, poate la fel…

Pastele meu are un nume – Acasa!

Pastele meu are miros de bucate pregatite de mamica mea.

Pastele meu are emotii din bucuria parintilor nostri ca ne vad pe toti la aceiasi masa.

Pastele meu e galagios, de aproape 4 ani, 3 glasuri de fetite se intrec in concerte, repertorii si pozitii.

De tot atatia ani se mananca pe apucate la masa de Paste, prioritate avand cerintele printeselor noastre, copila mea si verisoarele ei gemanute.

Asta e Pastele meu cu sclipiri in ochi si cu suflet impacat.

De cam tot de aproape 4 ani sora mea a facut o noua pasiune – decor tematic pentru sesiuni foto cu fetele ei si uneori si a mea.

Privind in urma pozele cu fetitele noastre ma mir ce fuge timpul, ma bucur ce poveste frumoasa de iubire de mame traim, ma incanta faptul ca din tot intregul decorului pregatit doar acesti pui de om fac frumosul , dau viata pozelor si transmit emotia acelor amintiri.

Va las cateva idei din decorurile cu care sora ma surprinde mereu poate inspira pe careva dintre noi.

In pozele de mai sus este exact decorul despre care va povesteam in postarea anterioara.

Sa stiti ca si ea mestereste, scaunul din poze e facut chiar de ea.

2017-04-18_09.25.402017-04-18_09.26.282017-04-18_09.27.20

2017-04-18_09.26.05

2017-04-18_09.27.48

Un decor deosebit pentru sesiuni foto de primava si gradini inveselite de ciripit de pasari aduce casuta construita de echipa Edujoc, casuta  despre care va povesteam pe pagina de Facebook ca Lia a primit-o in dar de la ei, ca premiu.

Dupa cum vedeti din poze infrumuseteaza din plin gradina bunicilor si coloreaza copilaria celor 3 verisoare.

2017-04-18_09.37.25

Va dorim sarbatori frumoase alaturi  de ce dragi, copilarii colorate si amintiri dulci  ca florile  de cires din gradina de Acasa.

 

P.S.Lia noastra nu a aparut in pozele cu fetele insa noi suntem cu sufletul mereu in 3 sau chiar in 5 , cum zice mamica noastra: “aveam 2 fete si  acum am 5 🙂 ”

Deci e vesel Pastele nostru 😉

 

Cu drag, Angela.

 

 

Leave a Reply

