Povestea mămicii celui mai tânar călător aventurist de pe vulcanul Etna

Bine ati venit 🔥La focul cu povesti👑📜

2017-05-11_12.44.34

Atunci cand am ales numele blogului meu, Copilaria mamicilor ( acum Mummy’s childhood varianta in Engleza), nu intamplator am ales varianta de plural, aveam in gand ca intr-o zi sa aduc pe blog povesti de la diferite mamici, aventurile lor, experienta lor, sfaturile si sugestiile lor valoroase.

Unii dintre voi stiu demult acest titlu,

🔥 La focul cu povesti 📜, este un proiect al meu, vechi de vreo 8 ani tinut pana acum privat, pe care am hotarat sa il reinventez si sa il aduc pe blog.

Va fi spatiul pentru guest posts, voi incerca sa aduc cate o poveste in fiecare luna.

Aici veti cunoaste parinti care m-au inspirat, care  au lasat o amprenta frumoasa prin prezenta lor in viata mea. Oameni frumosi dragi sufletului meu, va pot spune ca o mare parte dintre ei i-am cunoscut fiindu-le profesor de Engleza sau Franceza, atunci cand prin felul lor de a fi ei reuseau sa imi predau lectia- Viata!

Voi invita la focul cu povesti si oameni pe care i-am cunoscut prin blog sau in alte situatii din viata, vor fi cei care au lasat o emotie deosebita in inima mea.

Prima poveste adusa cu drag,

🔥La focul cu povesti 👑  vine de la o mamica care pentru mine este gingasia in chip de mama, sotie si prietena.

Va invit azi sa o cunoasteti   pe Aliona Cojocaru, mamica a 3 printese minunate si cel mai gingas chip de sotie.

Eu am avut norocul sa ii fiu profesoara  de Engleza, ei si sotului ei, cand eram insarcinata, a fost sansa mea sa intalnesc astfel cel mai bun exemplu de gingasie in chip de femeie, exemplul de familie care isi vorbesc prin priviri si exemplul de copii crescuti prin lectia propriului exemplu  a parintelui.

De fapt pe Aliona am cunoscut-o intai din ce imi povestise despre ea sotul ei, Ruslan, la ore, apoi am facut cunostinta cu una dintre fetitele lor si am inteles ca mamica ei e deosebit de calda, ca mai  apoi sa o intalnesc pe adevaratea si sa simt ca o stiu de o viata, sa nu ma satur sa o admir ca Femeie, Mama, Sotie, colega, prietena.

Ea si sotul ei, Ruslan, m-au impresionat prin aventurile lor, prin curajul de a calatori cu copii chiar din frageda copilarie si mi-am zis ca ei sunt cei care ma vor ajuta sa inteleg corect cum e sa calatoresti cu copiii, cum sa dai start aventurilor cu un bebe de 4 luni…

Azi am onoarea ca primul guest post pe blog 🔥 La focul cu povesti📃  sa vina de la familia Cojocaru, cei care nu doar calatoresc, dar aleg aventura .

O las  pe Aliona sa povesteasca si sa va inspire, eu sunt topita dupa felul ei de a fi …

Enjoy …

2017-05-11_12.50.40

🔥📃Povestea mamicii celui mai tanar calator aventurist  de pe vulcanul Etna

received_1326240990765016
Pe ploaie si pe vant cucerim vulcanul Etna

“In Familia noastra noi am decis ca toate calatoriile vor fi neaparat impreuna cu copiii.
Cu fetitele mai mari am vizitat diferite tari, insule, continente. Ele adora zborurile lungi transcontinentale, pentru ca privesc la ecranele de la bord filme si desene animate ore in sir.

Am calatorit si in timpul sarcinii prin Statele Unite ale Americii , am campat cu corturile mai multe zile prin parcurile nationale.

Copiilor le-a placut foarte mult serile petrecute in jurul focului cu cartofi copti si bezele topite la foc , un desert indragit de americani.

Cand s-a nascut Mira, credeam ca va fi dificil sa calatorim asa ca inainte.

Nu stiam cum va suporta zborurile, drumurile lungi cu masina, locuri si oameni noi, schimbul de clima si temperatura.

Astfel, prima iesire peste hotare am organizat-o cand Mira avea 2 luni, in Romania.

received_1326241470764968

 Apoi, la 4 luni am zburat in Sicilia.

A fost mai usor decat imi imaginam eu.  Desi initial aveam multe temeri de genul: cum va dormi noaptea, cum ii voi schimba scutecul prin oras sau cum o voi alapta in locuri publice, cum vom face baita fara cadita noastra mica, ce facem daca se imbolnaveste si multe altele.

received_1326240610765054
Orasul Catania in sudul Siciliei. 
received_1326240490765066
Arina mediteaza. Acasa Arina ne-a anuntat ca ea vrea sa traiasca in Italia cand va creste mare. De ce, intreb eu?
– Pentru ca ei sunt ca si mine.
– Cum asa?
– Pai, ei iubesc ciocolata si cainii la fel ca mine si le mai place pictura. 😉
received_1326240470765068
Stradute mici si mari, de mai mare dragul sa te plimbi prin ele.
received_1326240097431772
S-au copt portocalele
received_1326240020765113
Stradute mici si mari, de mai mare dragul sa te plimbi prin ele.

Am mers mult cu masina, ne-am plimbat mult prin orasele, ne-am urcat pe un crater al vulcanului Etna pe vant si ploaie, fiind neechipati.

received_1326240990765016
Pe ploaie  si pe vant cucerim vulcanul Etna

Iar daca acasa nu scoteam nasul afara pe asa timp, pai acolo nu ne-a oprit nimic sa ne plimbam cu copiii prin natura.

Am mers in drumetie pe lava impietrita a vulcanului, cu Mira in rucsac si invelita in scurta lui tati.

received_1326527290736386
Drumetiile sunt mai interesante din rucsac 😉

Apropo Mirei i-a placut foarte mult plimbarea prin natura. A fost cumintica ca un soricel si a dormit bine leganata de mersul lui tati. Cred ca Mira a fost cel mai tanar aventurist de pe vulcanul Etna.

received_1326241097431672
Etna e suparata

Acolo am inteles multe lucruri care acum ma ajuta sa iau decizii de plecare fara prea multe intrebari, de ex. :

1. Copiii dorm mult in masina si in zbor daca sunt treziti mai devreme decat de obicei.

2. In Europa nu e o problema schimbarea scutecelor, pentru ca peste tot sunt camere amenajate pentru mame si copii.

3. Am alaptat copilul in locuri publice fara mare deranj, doar e nevoie de o haina cu nasturi, pentru mai multa comoditate.

4. Ne-am ispravit de minune fara cadita noastra.

Chiar daca medicul pediatru ne-a spus ca nu e neaparat sa faci baita copilului in fiecare seara, noi am gasit modalitati de a pastra ritualul nostru.

Mai mult ca atat, am descoperit o noua joaca.

In brate la mami sub ploita din dus. Mirei i-a placut mult, dar mie si mai mult.

5. Cred ca cea mai importanta descoperire e ca bebelusii sunt mult mai rezistenti decat ne imaginam noi .

received_1326240967431685
In the sky

Pentru ei e o mare placere sa doarma in natura, dar si mai mult sa fie impreuna cu mami, tati si fratiorii sau surioarele lor 😉 .

received_1326527220736393
Drumetiile sunt mai interesante din rucsac 😉

Asadar, mami si Mira sunt in asteptarea noilor aventuri, ceea ce va dorim si voua!”

🔥📃🎸🎶💌👑🌋🔥

2017-05-11_12.47.21

Aceasta a fost prima poveste minunata de 🔥La focul cu povesti 👑 ii multumesc mult Alionei  ca a acceptat invitatia, ea este printre cititoarele fidele a blogului, iar incurajarea ei mi-a fost intotdeauna de bun augur.

Eu cred  in semne, am mai spus asta, coincidenta a facut ca intr-o discutie cu Aliona ea mi-a povestit despre aventura lor spre cucerirea vulcanului Etna, in momentul  cand mi-a spus de bebelusa Mira, care a fost pas la pas cu ei  in rucsacul lui tati, invelita intr-o scurta, am vizualizat cum ar arata asta, m-a topit de aceasta imagine si s-a aprins ideea focului cu povesti, am simtit  ca are ce ne sfatui referitor  la calatorii cu copiii si nu am dat gres, dar coincidenta era  ca exact in acea zi eu mesterisem un camin diy si aprinsem primul foc seara, deci alt nume nu avea cum sa i se potriveasca mai bine noului proiect.

P.S. Poza cu Mira in rucsac am vazut-o abia acum, pana la asta doar mi-o imaginam.

Temerile Alionei referitor la calatoria cu bebe mi-a amintit de calatoria noastra in Delta cu Lia la 6 luni, poveste la care voi reveni curand, deci practic povestea lor mi-a trezit amintiri dulci si pofta  de a mai incerca aventuri, acum cu mai mult curaj, avandu-i ca exemplu  familia Cojocaru.

Sunteti minunati! 🤗

Sunt sigura ca v-a placut prima poveste, e una utila si senzationala.

Pana la o noua poveste…

🔥La focul cu povesti 👑 va doresc sa traiti copilarii colorate si sa culegeti amintiri pretioase.

Cu drag, Angela, mamica Liei ❤

 

Nota!!!
Pozele  de la aceasta  postare apartin familiei Cojocaru, nimeni nu are dreptul sa le preia  sau sa le copie fara acordul lor.
Leave a Reply

