12 promisiuni de iubire pentru 1 iunie

Anul are 12 luni, fiecare cu surprizele ei dar uite ca doar Iunie aduce vara, o intampina cu clinchet de zambete de copil, cu unica zi oficiala cand pe buzele fiecarui parinte suna ca un cor de declaratii :

Te iubesc copile cu ochi ce imi sunt cerul!

Te iubesc copil din inima iubirii mele!

Te iubes copile din inima mea!

Azi vreau 12 promisiuni scrise pentru copilul nostru si copilul din sufletul meu

1.Azi rad!

2.Azi sar de fericire

3. Azi ma uit in oglinda si spun Te iubesc copil din inima de Angela ❤

3. Azi imi sarut sotul si rascolesc copilul ascuns in inima de barbat

4. Azi imi astept copilul sa se trezeasca gata ca la start sa il pupacesc in declaratii de iubire

5.Azi nu uit sa le urez parintilor mei sa isi aminteasca de copilul din inima  lor.

6. Azi vreau sa ii urez o copilarie dulce alaturi de printesele ei papusii din copilaria mea, surioara mea draga.

7. Azi imi iau fata de mana si hoinaresc unde ma duc ochii!

8. Azi aducem o carte noua in casa noastra!

9. Azi ma dau cu fetita mea in carusel!

10. Azi voi privi cerul cu copila in brate si voi multumi ca o avem, ca be bucura inima!

11. Azi ca si in anii fragezi a copilariei voi manca o ingheta doar ca o voi imparti cu cea mai pretioasa prietena, fiica mea.

12. Azi imi voi canta fericirea ca copil, ca mama, ca iubita, ca fiica, ca sora… ca om sub soare

Si azi si in anii viitori 1 iunie e ziua copilului, hranestei aripile sa zboare!

Cu drag, Angela, mamica Liei ❤

Leave a Reply

