Nuggets de pui în înveliş de quinoa sau orez

Salut

Bine v-am gasit!!!

Azi aduc pe blog o reteta de nuggets sanatos atat pentru adulti cat si pentru copii.

Stiu ca copii adora nuggets din fast food-uri insa ele nu sunt deloc sanatoase. Stiu ca  parintii descoperind aceasta reteta vor face ochii mari de uimire cand copii lor vor manca carnea si cerealele fara a fi nevoie sa insiste. Aceasta gustosenie bogata in proteine le-o  putem servi acasa sau in calatorii, la drum lung.

Prima data cand am gatit-o nu imi venea sa cred cata carne a putut manca fetita noastra la o mancare, asa cu pofta fara a fi nevoie sa inventez basme :), de atunci le avem mereu cu noi cand planificam un picnic sau o calatorie cu masina.

Pentru a le gati avem nevoie de fasii de piept de pui pe care le punem cateva minute la murat cu mirodenii, eu folosesc maghiran, piper, sare si ulei de masline si uneori plus sos de tomate.

Cat ele se odihnesc pregatesc o farfurie cu quinoai deja fiarta  alta cu faina si un vas cu ou batut.

Se iau pe rand fasiile se trec prin faina ( am incercat si fara faina si sunt la fel foarte bune) , ou, se tapeasa cu quinoa dupa care se dau la cuptor pentru rumenire pe ambele parti sau se rumenesc pe tigaie ( acum am gatit la tigaie nu am avut acces la cuptor, din motive tehnice 😉 )

p_20170517_185258_1_1.jpg

 

Astfel de Nuggets imbracati in quinoa se servesc calde sau reci cu sos ( alb/ rosu) la dorinta sau fara sos.

Deasemenea sunt potrivite langa orice garnitura cu orice fel de salata.

Sunt hranitoare si sanatoase la sigur.

2017-07-24_17.24.412017-07-24_17.23.022017-07-24_17.24.41

Am mai spus sinin alte postari ca incerc sa ii prezint Liei cerealele si carnea reinventate in farfurii ademitoare sau in combinatii neobisnuite, asa am facut o abatere de la reteta de baza inlocuind quinoa cu asorti de orez :alb bob lung, orez rosu si orez salbatic.

2017-07-24_17.14.55

S-a dovedit a fi o combinatie destul de delicioasa si desigur sanatoasa.

2017-07-24_17.16.512017-07-24_17.18.54

Las reteta care m-a inspirat in link-ul de Aici.

2017-07-24_17.30.17

Pofta  mare si calatorii gustoase!!!

Cu drag Angela,mamica Liei<3.

 

Leave a Reply

