Cărţi Usborne potrivite pentru drum lung şi vacanţe

 

🍢O şezatoare cu cărţi Usborne 📚

🔥La focul cu poveşti👑

E prima oara când combinăm două dintre întâlnirele noastre, deci avem azi un fel de two in one 🙂

De ce ? Pentru că dupa ce am primit povestea de azi am simţit ca poate aparea doar în aceasta formula utilă şi motivanta, aşa am caracterizat-o.

Azi am invitat-o la noi pe Cristina Ermac, cea care a adus frumoasele carti Usborne în Moldova.

Știu ca deja citiți rândurile de mai jos așa că dispar şi vă las să savuraţi povestea ei…

🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

“Cărțile sunt pasiunea mea! De aceea din start mi-am pus scopul ca atunci când voi avea copii, pe lângă mașinuțe și mingi, sa avem neapărat în casa și carti pentru ei. Acum ele au invadat casa noastră. Dar cu timpul am realizat ca nu orice carte (în special când vorbim despre cărțile pentru copii) este una calitativa, ca conținut.
Deseori petreceam mult timp în librarii pentru a găsi carti frumoase, distractive și educative pentru băiatul meu. La un moment dat, căutând recomandări am aderat la un grup pe Facebook unde erau preponderent mămici din România și care dădeau anumite recomandări pentru diferite carti. Asa am aflat pentru prima data de cărțile de la editura Usborne. Dar cu părere de rău, tot căutând, nu am găsit la noi, în Moldova, nici un reprezentant al acestei edituri. Trebuia sa ma decid sa iau de la un reprezentant din România. Nu eram sigura dacă investiția se merita. Pana nu am dat într-o zi de un video cu o cartulie Usborne iar băiatul meu mi-a zis ca el pur și simplu TREBUIE sa aibă aceasta carte. Zi și făcut. Am găsit un reprezentant din România care în final m-a ajutat sa dau comanda de acea carte+altele 2. Când le-am primit… am rămas extrem de mulțumită de calitate, aspect și conținut. Activitățile erau clar definite, cu imagini frumoase, informație interesanta și accesibila.
Și pentru ca îmi plăcusera atât de mult am zis ca aceste carti merita cu siguranță sa ajungă și în Moldova astfel încât și alte mămici sa le poată procura pentru picii sai.
Și nu în ultimul rand , aceste carti oferă o șansă formidabila pentru copilași de a invata și limba engleză, o limba atât de necesara în ziua de azi.

Acum ca mai am o fetita de doar 2 luni deja i-am luat o carte pentru bebelusi făcută din stofa și care e atât de frumos colorata și pe care ea o urmărește cu mult entuziasm . Abia aștept sa mai crească puțin pentru ca am deja pregătit un Wish list pentru ea de carti de la Usborne.”

🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

Cristina ne-a povestit în cateva rânduri cum au atras-o carţile Usborne în lumea lor, cum si-au croit el calea spre Moldova  şi  ne-a zis lăsat astfel să o cunoaştem.

Citindu-i povestea m-am regasit cumva, Lia mi-a dat un motiv în plus să stiu politele librariilor si links situri cu cărţi.

Deci, sunt şi eu una dintre mămicile împatimite dupa cărţile bune pentru copii, interesul Liei pentru cărţi plus curiozitatea mea m-au împins să formez grupul din Moldova cu recenzii de cărţi pentru copii, Cartile copilariei fericite, prin acest grup am cunoscut tare multe mămici cu dragoste de cărţi în inimă, una dintre ele este Cristina Ermac, cărtile Usborne au fost factorul care a decis ca noi doua v-om depaşi limita discuţiilor pe grup.

Pentru  că e vară şi multe dintre noi caută pentru picii lor cărţi şi jocuri potrivite bagajului de vacanţă, am hotărât să le descopar, în română, în franceză, iar pentru engleza am ales editura Usborne, aşa am ajuns la concluzia ca doar Cristina fiind reprezentatul lor în Moldova, ne poate recomanda cele mai frumoase şi utile titluri şi în plus să stiu sigur că la ea le găsim pentru a le achiziţiona.

Inainte să vă prezint lista făcută de Cristina, am de anunţat o informaţie foarte tentanta- tam-tam…

Cristina ne ofera 10% reducere pentru fiecare carte Usborne procurată de la ea 🙂 tot ce trebuie să faceti este sa imi scrieti intr-un comentariu ( pe blog, aici) la acesta postare :”de ce va place aceasta editura ?” şi să îmi cereti intr-un mesaj privat codul vostru personalizat care activeaza reducerea.

Acum rasfoiţi cărţile de mai jos 🙂 sunt sigură că vă vor cadea tronc la inima 😉

🚗📚📘🛩📗🚂📚🚢📗🚃

Going on holiday

O carte distractiva care ajuta sa dezvoltam vocabularul copilului în ceea ce tine de hăinuțele de care avem nevoie în vacanta. Conține peste 150 de stickere cu hăinuțe și accesorii, precum ochelari, ciubotele de ploaie, aripioare pentru înot, cu ajutorul cărora copilul “îmbracă ” persoanele de pe primele pagini. Varsta recomandata : 3+
16 pagini+8 pagini cu stickere

received_10155063991242730received_10155063991317730received_10155063991442730received_10155065874702730

🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

Travel activity book

Carte cu activități pentru copii cu vârsta 4+. Este ideala pentru a tine copilul ocupat în timpul unei călătorii sau vacante. Conține labirinturi, ghicitori, căutarea diferențelor sau a diferitor obiecte. Are inclusa și stickere.
64 pagini+ 4 pagini cu stickere

received_10155065844977730received_10155065845042730received_10155065844972730received_10155065845547730

🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

Holiday Puzzle Pad

Recomandata de la 6 ani. Include pagina detașabile cu peste 200 de activități ce tin de vacanta și vara. Pe ultimele pagini puteți găsi și răspunsurile corecte.
204 pagini

received_10155065845542730received_10155065845572730

🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀🦀

Lots of things to spot on holiday

Recomandata de la 3 ani. Însărcinarea copilului este de a găsi pe o pagina încărcată diferite lucruri care sunt menționate, de anumite culori sau într-o anumita cantitate. Dezvolta atentia și vocabularul copilului.
32 pagini+4 pagini cu stickere

received_10155065846342730received_10155065846362730received_10155065846347730

🐙🐡🐠🐟🐬🐋🐝🐜🐛🐌

100 games to play on holiday

E un set din 50 de carduri care conțin 100 de activități precum jocuri de memorie, jocuri de cuvinte, dar și idei de jocuri pentru curte. Reușește sa ii tina pe copii distrați cu sau fără ajutorul unui adult. Varsta recomandata: 8+.

received_10155065846922730received_10155065846952730received_10155065846937730received_10155065874702730

🐯🦁🐒🐺🐘🐿🐻🐼🐾🐳

Travel doodles

Set din 50 de carduri care va prezintă tot felul de activități pentru desenat. Desenele se realizează cu carioca care este inclusa, și care ulterior poate fi ștearsă astfel încât totul poate fi repetat la nesfârșit. Decorarea uniformei stewardese-ei, desenarea unei cai ferate pentru tren, desenarea unor maimuțe într-un parc safari sunt doar câteva din activitățile super interesante. Varsta recomandata : 6+

received_10155065874707730received_10155065874732730received_10155065875582730

🍑🍏🍎🍉🍌🍍🍅🍓🍄🌶

Holiday activities

Carte de buzunar, cu activități pentru orice gust, labirinturi, ghicitori , cat și jocuri de grup. Este perfecta pentru călătorii de lingă durata sau timp liber de vacanta.
Varsta recomandata : 6+
112 pagini

received_10155065875587730received_10155065875617730received_10155065877282730

🐼🐧🐇🕊🐁🐘🐹🐙🐞🐸

First colouring book. Holiday

O cartulie pentru cei mai mici, recomandata pentru copii de la 2 ani. Include scene din vacanta pentru colorat. Partea de baza a imaginii este deja gata colorata astfel încât copilașul sa poată sa de concentreze pe elementele importante. De asemenea conține o serie de stickere cu ajutorul căruia pot fi decorate scenele colorate.
16 pagini+ 1 pagina cu stickere

received_10155065877277730received_10155065877312730

Acestea au fost recomandarile Cristine de carţi Usborne potrivite pentru Drum Lung si vacante, sper că v-a suras vreo una 😉 of mie cam toate 😀 .

Pentru si mai multe cărţi vizitaţi pagina Cristinei Ermac, Independant Usborne organiser Moldova.

Cristina, dacă înainte îmi placeau cărţile Usborne de cand îti  urmaresc pagina eu le ador :D, iar wishlistul este cam full.

Mulţumesc că ai acceptat inviaţia mea!!!

Vouă dragile mele cititoare vă doresc un iulie de vis, încercaţi să profitaţi de el de parcă am trai în paradis 🙂

Pe curând!!!🙋

Cu drag, Angela, mămica Liei ❤

 

Leave a Reply

