Craciunul e diferit de la an la an dar e mereu – Magic

Magia Craciunului are atatea forme… se face ca de Craciun inima iti e mototolita in copilarie, amintiri, emotii imultite cand iti vezi copilasul sub brad despachetand cadoul sau vazandu-l privind in sus spre barba alba a lui mos Craciun … emotii ce te fac sa vibrezi si sa iti amintesti sa fii recunoscator vietii pentru fiecare experienta traita caci toate aduc pe cat fericire pe atata si intelepciune mascata uneori in tristete, lacrimi, zambete renascute si mii de clipe cand multumim pentru cine suntem dupa ce devenim mai puternici…

Mereu ne intrebam ce- e fericirea oare…noi oamenii care credem ca le avem pe toate sub control si mai ales cand uitam ca fericirea incepe in inima noastra acolo intai trebuie s-o cautam indiferent de norii ce ne umbresc mintea…

Azi am simtit ca vreau sa scriu dupa o lunga perioada cand preferam sa fac orice altceva decat sa insir cuvintele ce imi fugareau mintea… simt sa las sa curga fix atatea cuvinte cat vin.. fara a controla ritmul lor…scriu din dorinta de nu ascunde dupa deget o etapa ce majoritatea pur si simplu ar baga-o in temele tabu…poate…scriu pentru ca face parte din puzzle-ulul ce formeaza femeia din mine…

DSC08509

…azi e Craciun … iar fiecare Craciun in viata mea au fost toate diferite insa de fiecare Craciun imi amintesc ca am simtit recunostinta pentru Eu-ul si experientele ce imi cresteau altfel aripile… decembrie de anu acesta cumva mi s-a dat mai nostalgic insa sufletelul copilei mele la mentinut magic…

… azi am simtit ca locusorul acesta cu ganduri scrise, blogul meu, are nevoie de o pagina obligatorie caci fila asta din viata mea chiar a crescut o noua Ea…

Am zis ca e nostalgic anul acesta Craciunul meu…da, pentru ca desi putini stiti …acum un an traim un Craciun total diferit…visat…intregit…magulit…pentru ca sub inima mea mai era o inima, care a intensifica si mai mult magia Craciunului surprinzandu-ma chiar in seara de ajun de ajun cu primele miscari … stiti voi mamele acei fluturasi fini ce iti dau siguranta ca bebele tau e bine si parca simtindu-l scapi de orice ” oare”…..mda mult prea frumos…

DSC08548_1_1DSC08546_1Screenshot_20181225-230226

dar uneori magia se rupe cand tii lumea mai draga fara sa lase macar raspunsuri…doar lectii …si aripi noi…si ” un asa o fost sa fie” auzit de la aproape fiecare …si in final sa inveti sa te bucuri draga mama de inger de cele 5 luni de fericire in 4 inimi…si sa inveti sa rasfoiesti fara sa doara amintiri de sora mai mare…

Screenshot_20181225-230459

…de emotii ce nu le vei uita si straniu dar chiar te vor imbarbata in timp fiind recunoscatoare ca le-ai trait…

…ziceam ca fiecare fila din viata vine spre o noua descoperire asa a fost si la mine…am descoperit o Ea ce nu credeam ca poate exista…acea Ea care azi scrie fara a mai simti ca doare in piept …si chiar scrie fara sa planga…o Ea care a invatat sa accepte si sa se lase purtata prin toate starile pana a ajunge sa se simta iar in picioare…ca azi…si tot copila mea m-a ridicat…prin o mie si una de intrebari ce m-au calit si prin nesecata ei dragoste si motivatie ce mi-o da… si desigur al meu admirabil- El…

Screenshot_20181225-230321

Azi Craciunul a ramas Magic pentru ca asa e Craciunul stie el cum sa te prinda cu amintiri din bradul vechi si mult gand bun din bradul nou…

DSC08505DSC08521

Un Craciun colorat in 3 inimi care stiu a multumi pentru fiecare raza de soare si nor intunecat …un Craciun perfect la ziua de azi caci fericirea incepe in inima ta nu cauta detalii…

P_20181225_002049_LL

… simplu si sincer va doresc sa aveti Craciun fericit !!!

 

Leave a comment