2 ani de Blog

Pentru cineva 2 ani de Blog e suficient de mult, iar pentru alcineva e foarte putin…pentru mine e un Drum…unul care a reusit sa ma faca sa vad diferit atat de multe aspecte ale social media si nu doar…

Azi e o zi fara Tam-tam … fara concluzii si rapoarte drept ” lauda” … e doar o zi ce aduce cu ea ceva nou…

Am scris atat de putin in acest an insa am inteles atat de multe…da…am fugit de blog … stiu ati simtit…

… mi-am trait emotiile in mult prea-pretuita intimitate… , dar el, blogul, ma mai cheama din cand in cand caci inspiratia se cere sa ia chip de litere .

De voi veni mai des ? Nustiu!!! Stiu insa sigur ca aici veti gasi vocea inspiratiei mele ori de cate ori va dori ea sa ajunga aici… pura, clara, neordinara poate, sincera si fix cum o simt eu.

Nu imi urez azi la mai mult si la mai mare … caci el, blogul, nu e necesar sa creasca pentru a trai ci doar sa respire corect, sa tina alaturi de el doar ochii ce ia impresionat si vocile ce accepta sau mai bine zis nu distrug undele lui.

Azi insa sigur imi voi multumi ca am crescut si m-am schimbat, am ales sa desenez exact cu ce culori vreau sa scriu fara sa imi pese daca place sau nu cuiva… aici mi-am construit un coltisor al meu care ma incarca pozitiv ori de cate ori il vizitez.

Pana la o noua intalnire va doresc sa fiti fericite si implinite.

Cu drag Angela, o mama  ca tine si ca cea de langa tine ❤

Leave a comment