A Lion roars on my plate

Frumoase mamici, ia uitati-va ce farfurie pofticioasa am obtinut fiind inspirata  de Retețete gustoase şi rime haioase

***

My Lion has got an orange mane,

Why?- is difficult to explain.

He roars and roars,

To open all the doors,

To come indoor or go outdoor.

He can face even a dinosaur,

But as long as he smiles on my plate,

My breakfast or dinner is great.

***

* Si atat de grav m-a luat “virusul” incat azi am doua variante de versuri pentru prezentare in romana.

***1***

Un leut tare dragut vine la mine in patut,

Cu o coama ca un soare,

Sare in sus si se lauda ca o are.

Vine si in a mea farfurie,

Caci asa imi place mie,

Sa am farfurii frumoase ,

Care sunt si pofticioase.

2017-03-13_09.17.152017-03-13_09.21.33

***2***

Are o coama aurie, ba e chiar portocalie.

Are si-o codita lunga,

Nu are cum sa o ajunga.

Doi ochi negri ca maslina,

Ce se misca ca albina.

Da.

E Leul curajos,

Nu e rege mai frumos.

***

Am ales Leul pentru ca fetita noastea are unul cu care se joaca foarte des, il vedeti sus in poza, iar  fiindca farfuria a fost facuta in farfurie reprezinta cumva si legatura ei emotiva cu acest leut de jucarie.

Cu o portie de ovaz amestecat cu paste, imbinat cu putin iaurt de casā si nins cu putina brânzā de vaci fācutā acasā ,totul impodobit cu o goama bogata de morcov, iar pentru ai ,”colora” fata am folosit pe langa morcov, masline si mar.

Indiferent de unde ma inspir mereu aleg sa folosesc pentru compozitie produsele care stiu ca ii plac Liei si obligatoriu sa fie sanatoase.

Asta a fost prima mea incercare din proiectul  #farfuriicurime, desi vine pe blog destul de tarziu de lansarea proiectului.

Lia a fost incantata-a golit farfuria pe note de versuri, povesti si descrieri.

 

This slideshow requires JavaScript.

Ba chiar mi-a adus si o provocare prin intrebarea De ce leul are coama? , atunci am raspuns pentru ca e regele animalelor, apoi desigur mi-am urmat curiozitatea si am aflat si alte detalii bune de stiut, vedeti si voi pe link de sus.

Da tigru de ce nu are coama?

I-a sa va vad cu sarcina asta data de Decelusa mea, poate ma ajutati cu idei convingatoare ca eu inca nu am reusit sa o conving ca sunt diferiti.

Iar, pentru a vedea si alte farfurii nu ezitati sa urmariti hashtag-urile #farfuriicurime sau #farfuriicupovesti.

Nu neglijati nici pagina de Facebook  pentru a fi mereu la zi cu postarile noi ale blogului si cu idei frumoase care nu sunt postate aici pe blog.

Va astept sa veniti si sa reveniti.

Cu drag, Angela.

Leave a comment